Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-09 12:30:49

Edan呂爵安斷正睇AV女優素海霖 回應獲讚大方:睇吓story啫

分享:
Edan呂爵安斷正睇AV女優素海霖 回應獲讚大方:睇吓story啫

沈殷怡與Edan在劇中飾演情侶,相當恩愛。

MIRROR成員呂爵安(Edan)近日在ViuTV劇集《社內相親》赤裸上身與拍檔沈殷怡上演超火辣床戲,惹起網民熱烈討論,而Edan日前(7日)卻被斷正用藍剔IG帳戶「𥄫女」睇AV女優素海霖IG Story,事件再被瘋傳。 

昨晚,Edan現身社交網站大方回應事件,他在IG限時動態貼出《社內相親》的劇照,並寫道:「睇吓story啫,我都好歡迎大家睇我story㗎,大家食完花生都要記得一陣睇『社內相親』啊!」相當搞笑;而作為Edan劇中的對手沈殷怡,亦在社交網站分享與Edan「嘴嘴」的劇照,並抽水表示:「一日都係我唔好無捉實佢先周圍𥄫,之後都會捉實架啦!#都係唔俾你同條仔共上神山嚕」,網民都笑言:「終於有位出手喇,反擊成功」、「靚抽」、「𥄫d你條仔」,更有人大讚Edan以輕鬆手法回應,相當大方得體。

 

Edan親回睇素海霖IG風波。 沈殷怡發文抽水。 沈殷怡分享與Edan「嘴嘴」的甜蜜劇照。 沈殷怡與Edan 在劇中飾演情侶,相當恩愛。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受