Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-24 13:31:27

I SWIM|Edan撰長文回應負評 唔做就唔知有乜要進步

分享:
向來被視為搞笑擔當的Edan,在《I SWIM》演嚴肅認真的李馬榮。 本身怕水的Edan為拍《I SWIM》克服恐懼,Jeffrey則由大舊肚腩操到6塊腹肌。

MIRROR紅館演唱會周一(25日)開鑼,12子都忙於演唱會綵排,Edan(呂爵安)今日凌晨在社交平台以「iswim」後話為題撰長文,他直言演李馬榮是新嘗試,事前亦擔心做不好,但抱著唔做唔知有乜進步的心態,他還是決定跳出舒適圈。在百忙中,Edan一直有留意網民對《I SWIM》評價,從首集被評咬字不清到後劇被指劇情大暴走,他表示沒有失望,有意見討論才會推動進步,不過Edan坦言有時睇到好confuse,「盲撐係唔好,但盲_亦都唔好……有時我分唔到啲負評係因為本身唔鍾意我定點,搞到我都唔知take唔take好。」不過,總之做得不好就要加倍努力。

不諳水性的Edan為演李馬榮學懂四種泳式和跳水轉身。 在水底睜開眼,讓Edan衝破心理關口。

不感失望 觀眾意見促成長

Edan上載多張《I SWIM》李馬榮的劇照,直言忙於排練演唱會,連大結局的兩集都未睇,但作為網癮少年,看到大家網上討論的不同意見,在回家途上偷時間出po,他寫道:「有人問我,你會唔會好失望啊?真心嗰句,我自己真係冇嘅,反而好興幸自己有參與其中,拍攝嘅過程固然學到好多嘢,但原來一個作品出街,睇返整個作品,再睇返自己嘅表現,同觀眾嘅意見,係會再令自己學到更多嘢,令自己有所成長。」在他眼中,這些寶貴經驗有助日後的演出。

Edan坦言,李馬榮絕非他演慣的角色類型,起初確有猶豫和擔心,「好擔心自己會唔會太死咕咕,會唔會淨係演到個角色好死好唔自然另一方面,又擔心大家會唔會睇唔慣,會唔會唔相信哩個角色,會唔會唔鍾意哩個角色。但係如果我因為驚就唔試,我就永遠都冇機會做其他類型嘅角色,大家就永遠都睇唔慣我做其他性格嘅角色如果我因為擔心就唔試,咁其實……我乜都唔洗做㗎啦喎上台表演都擔心㗎,咁係咪唔做啊?唔做,就唔會知自己有咩做得唔好,就唔會知自己有咩需要進步。」他認為今次大家看不慣或自己今次做得未夠好,但有第一次才有第二次的進步,所以,他決定要做。

Edan在社交平台撰長文,分享「iswim後話」。 Edan在社交平台撰長文,分享「iswim後話」。 Edan在社交平台撰長文,分享「iswim後話」。

盲撐盲_都唔好

Edan強調有意見先會有進步,「盲撐係唔好,但盲_亦都唔好,所以我哋係好歡迎啲客觀建設性嘅意見。唔怕老實講,我自己有時睇到啲負評都好confuse,話我唔緊要啊,講得啱嘅我會聽,然後盡力改。但有時我分唔到啲負評係因為本身唔鍾意我定點,搞到我都唔知take唔take好不過都係嗰句,姐係要再做好啲囉。」

提建設性意見  支持香港製作

Edan 亦不忘答謝幕後團隊,演員冬天捱冷拍游水戲好凍好攰好辛苦,但幕後團隊比他辛苦100倍,「哩個團隊絕對係盡咗200%嘅心血,200%嘅力量喺哩個作品上面,特別係導演,真係用愛發電,所以真係好感激同好respect幕後每一位,你哋真係好犀利。」最後,他幽默自嘲是「Viutv吳卓羲」,惟望大家繼續支持香港所有創作和製作,「所以大家_嘅同時,都要繼續大大力支持,咁件事先會越嚟越好,覺得有問題有唔好嘅就比意見,希望佢下次變好!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受