Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-27 15:32:39

MIRROR演唱會 | Frankie跌落台 林作罕有正能量打氣被負評 回應一句「思考人生有何不可」

分享:

MIRROR演唱會︳Frankie跌落台 林作罕有正能量打氣被負評 回應一句「思考人生有何不可」

自稱「香港抽水王」嘅林作,好多時抽水都抽得幾快手。尋晚MIRROR演唱會上,Frankie(陳瑞輝)喺台上分享心路歷程之際突然跌落台邊,事發片段廣被瘋傳。演唱會都未完,林作已經出咗post︰

今次引用埋差利名句,都可以話係少數正能量post,不過唔係個個都明白。之後林作再出post反擊,話自己至少冇人身攻擊,又解釋上個post叫Frankie做Frank嘅原因。林作亦都為自己辯護「藉由事件,思考人生,有何不可?為什麼一定要如此膚淺覺得我僅僅是在抽水?我更像是個 public intellectual, 希望引發大家思考而已」。

MIRROR演唱會︳Frankie跌落台 林作罕有正能量打氣被負評 回應一句「思考人生有何不可」

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受