Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-03 18:45:48

MIRROR演唱會2024|林柏希購門票被呃錢 大讚其中一成員火速協助撲飛︰義氣仔女

分享:
MIRROR演唱會2024|林柏希購門票被呃錢 大讚其中一成員火速協助撲飛︰義氣仔女

林柏希大讚MIRROR其中一成員義氣仔女!

MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024 · HONG KONG》今晚(3)踏入最後一場演出,有網民在討論區表示門票炒至9千元 ,相當誇張。眾所周知MIRROR演唱會門票一票難求,而前新城電台DJ林柏希(Will)今日(3日)便在社交網重提上次為朋友購買MIRROR演唱會門票而被呃錢事件,更大爆獲其中一位MIRROR成員協助訂飛,公開大讚對方是義氣仔女。 

林柏希在IG限時動態分享與江𤒹生(AK)的合照,相中見AK搭着對方的膊頭,林柏希寫上:「上次我公開咗幫朋友買MIRROR 演唱會飛俾人呃錢事件,其實之後仲有個小後續!之前講過,錢事少,失信事大,為咗唔想令朋友失望,我唯有盡力去補償,聯絡唔同嘅圈中朋友,睇吓可唔可以撲到兩張飛,而其中一位就係 AnsonKong 喇。」 

他續大讚AK非常有義氣,表示:「講真,我同AK稱唔上係相熟,只係合作過又互相認識而矣,佢開緊show我都要打搞到佢,可想而知當時我係幾咁絕望。但我真係估唔到佢好快就回覆我,仲好上心即刻叫佢助手幫我撲飛,就算撲唔到當晚嘅之後嗰啲都好吖!真心講,我係非常感動,因為佢本身無必要咁做㗎嘛,開緊show喎,仲要只係普通朋友咋喎!難怪我身邊好多朋友都讚AK義氣仔女,果然名不虛傳,衷心感激!」網民都紛紛留言大讚AK 「內外都咁正」。

 

Ad Block
林柏希大讚AK 二話不說協助撲飛,非常有義氣。

林柏希大讚AK 二話不說協助撲飛,非常有義氣。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受