Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-30 12:35:13

MIRROR演唱會意外|舞台技工匿名爆料 所有屏幕僅花數小時安裝

分享:
舞台技工匿名爆料 ,所有屏幕僅花數小時安裝。

舞台技工匿名爆料 ,所有屏幕僅花數小時安裝。

MIRROR的演唱會在第四場(28日)發生嚴重意外,台上大型屏幕突然墜下,壓傷兩名舞蹈員,其中COLLAR成員蘇芷晴(So Ching)男友李啟言(阿Mo)傷勢嚴重。意外發生後,有一名自稱是MIRROR演唱會負責觀眾席方面的舞台工作人員匿名投稿,大爆所有屏幕設施僅花了數小時便完成安裝,質疑是否聘用大量散工所致。

爆料者表示:「係演唱會開始前兩三日,唔知係唔係趕工嘅關係,請多咗啲散工。我記得第一日開始set場係由乜嘢都冇,之後幾個鐘就將天台嘅所有螢幕都佈置好,嗰陣時我心諗會唔會快咗啲,大家喺段片裏面見到嘅都係幾個鐘之內搞掂嘅。果下其實我都已經feel到有啲唔係咁好嘅預感。」不過爆料者附上舞台上方檢查電線時的片段,已火速刪除。他又提到當天有幾批人士負責不同部門及崗位,並對意外成因提出三個疑點:「會唔會係啲散工做錯嘢?定係真係嗰個部門阿頭唔識,或者偷工減料?」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受