Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-24 18:32:11

MIRROR訪問|姜濤戒玩手機學識放鬆 新居曝光考慮放租(有片)

分享:

MIRROR今日(224日)終於齊人出席活動,也是姜濤自今年11日商台《叱咤》頒獎禮後,再度公開露面,眾人在活動後接受訪問,姜濤亦當然成為焦點。

姜濤受訪時被問到腳患康復進度及昨晚被拍到維園打波,會否擔心觸及舊患?他說:「已經好好多,大家唔使擔心,應該仲要做多幾個月,因為想保險啲,未聽過醫生話唔可以打波,但佢話可以做運動嘅!對唔住醫生,我本身以為自己係就住就住打嘅,點知睇條片原來都唔係好就住,所以我覺得下次都係唔好再打啦!」至於,早前被網民狠批其身形暴漲,姜濤回應:「我唔覺得網民係惡意批評,呢啲都係好好嘅批評」他坦言最近已學習到少玩手機,就連大家的信息也很少看,並表示:「因為我想令自己專心少少,做自己想做嘅嘢。唔玩手機令我好放鬆,以前嘥咗好多時間喺手機度,依家完全唔玩手機,我覺得係專心咗好多!」當講到近日以1800萬置業,成功升呢做業主,姜濤謂:「多謝!呢個就係我放鬆嘅手段!」更笑言本身打算自住,但無奈地址通晒天,而家可能放租或會畀屋企人住。

Ad Block
 MIRROR四子:Jeremy, Jer, 姜濤和陳卓賢。 (蘇文傑攝) MIRROR今日終於齊腳以12人姿態公開現身。

AK:香港有言論自由

被問到DJ梁文禮 「雙面人」事件,Anson Lo(盧瀚霆)表示沒有梁文禮的私人帳戶,並表示每個聽眾都有自己口味和選擇,每次出歌都希望在音色和唱功有進步。而AK(Anson Kong)就撐對方表示:「我哋同阿禮都認識,呢幾年佢都會畀好多唔同嘅advice我哋,我哋真係做得唔好嘅時候,佢都會直接同我哋講,所以我覺得大家唔好將呢件事放得太大,講真喺一個privateaccount,同埋香港有言論自由,每個人都可以講佢自己鍾意嘅意見。」故此,他認為不會影響彼此的感情。

Ian拍劇樂在其中不算捱

談到傳MIRROR 12子將齊人開拍電戲,Lokman(楊樂文)承認公司有此計劃,但就不願透露太多,表示有更多消息會話畀大家聽。至於正忙於拍劇集《冰上火花》的AK Ian(陳卓賢) ,近日頻頻捱夜,而拍攝曲棍球的劇情亦難免受傷,Ian 表示:「大家出道幾年,都好捱得,其實都唔算得上捱,大家都樂在其中。」並表示希望觀眾會喜歡。

Double Jers(Jer & Jeremy)快將推出新歌。(蘇文傑攝) Lokman表示公司有計劃MIRROR全團拍電影,但暫未能透露詳情。(蘇文傑攝)

Double Jers快將出新歌

Jer(柳應廷)早前榮升Cafe老闆,他坦言感開心,但就不便請MIRROR兄弟去自家Cafe,因為場地太公開。他透露快將會推出新歌,並已拍攝MV。另外,Jeremy的頭髮染了新顏色,原來他昨晚(23日)剛通宵為新歌拍MV,全新Solo作品快將推出。Tiger早前在Chill Club表演時透露在新計劃進行,但未肯透露詳情,AK則爆料指已搞得七七八八。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受