Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-27 11:31:39

一人婚禮|阿冰@小薯茄承諾票房過1000萬穿三點式 陳健朗公開裸跑

分享:
女主角阿冰穿婚紗出席《1人婚禮》首映禮,非常搶鏡。

女主角阿冰穿婚紗出席《1人婚禮》首映禮,非常搶鏡。

由《幻愛》導演周冠威執導、阿冰@小薯茄和陳健朗主演的青春喜劇《1人婚禮》,昨晚舉行首映禮,女主角阿冰穿起婚紗亮相,更在謝票場揚言,若票房到達1,000萬會穿上三點式,「任影唔嬲!」以答應觀眾。男主角陳健朗亦不甘示弱,表示以裸跑來答謝千萬票房。

周冠威自認大膽  毋懼挑戰

首度挑戰喜劇的周冠威就表示無所畏懼:「我做人係大膽,希望觀眾睇《1人婚禮》嘅時候會有新鮮感。」同期有多套強勢賀歲片上映,談到票房壓力,周冠威表示「電影係藝術,所以唔同 (類型) 嘅電影會滿足到唔同嘅觀眾,對我嚟講其實係好開心。一開始做優先場嘅時候其實好緊張,但由啱啱踏上首映禮台上嗰刻開始,就決定選擇enjoy自己作品面世嘅時刻;所以我會以輕鬆心態面對,因為觀眾嘅感受係控制唔到,只可以改變自己心態。」

Ad Block
陳健朗揚言若《1人婚禮》票房達一千萬,將公開裸跑。 周冠威導演笑言向來大膽,以輕鬆心態面對票房壓力。

阿冰難忘拍跳海戲

女主角阿冰在首映禮上,談起電影中最難忘的事:「跳海一定係最難忘嘅事,雖然有替身,但其實我都需要自己跳落去架。」她在謝票場時更答應觀眾,票房到達1000萬會穿上三點式答謝各位,更揚言「任影唔嬲!」男主角陳健朗被導演公開拍攝趣事,原來拍攝期間阿朗曾經藏起阿冰的劇本,他解釋:「希望拍攝氣氛可以更開心,亦希望可以喺現場再創作更多。」憑《手捲煙》獲最佳新導演的陳健朗果然有導演風範,對於阿冰穿三點式答謝觀眾,阿朗亦不甘示弱,選擇以裸跑來答謝1000萬票房。

王宗堯表示,周冠威導演、杜汶澤和高先電影聯手的作品,必定會接拍。 盧巧音笑言,有靚仔王宗堯做老公,是接拍《1人婚禮》的原因之一。 男女主角阿冰和陳健朗聯同周冠威導演和眾演出席《1人婚禮》首映。

王宗堯因周冠威接新戲

久未拍戲的王宗堯和盧巧音(Candy)在《1人婚禮》合演夫妻,Candy指出接拍原因:「因為王宗堯好靚仔啦仲可以做埋我 (戲中) 老公,但最重要係因為依個班底所以接拍咗套戲。」王宗堯亦表示:「最緊要係導演 (周冠威) 、高先 (高先電影有限公司) 、杜生 (杜汶澤) ,所以一定會接拍依套戲啦!大家都知道Candy (盧巧音) 嘅形象比較豪邁,而且要專登搵化妝師幫作遮紋身變返一個典型嘅斯文女人,對我嚟講好特別。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受