Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-05 22:00:25

伍仲衡結婚|開live感激涂家堯贊助所有婚紗禮服 : 好有賓至如歸感覺

分享:
伍仲衡開live 感激涂家堯贊助所有婚紗禮服。

涂家堯早前至伍sir 的錄音室一齊jam歌。

伍仲衡的結婚相今日(5)率先曝光,見他穿上黑色的新郎禮服,身型清減了不少,而太太的婚紗亦非常性感,大晒深長事業線兼白滑香肩,噴血身材相當養眼。原本今次伍仲衡婚禮所有的婚紗禮服,是由《中年好聲音》涂家堯贊助。 

伍仲衡日前在社交網開live 與網民互動時,便公開多謝涂家堯的幫忙,他表示:「我喺度要俾返大力啲嘅掌聲涂家堯,多謝你sponsor左我、我太太,所有兄弟姊妹 ,爸爸媽媽嘅所有禮服 ,我哋上咗去四至五次,好有賓至如歸嘅感覺」。涂家堯與家人本身經營顯卓婚紗公司,已有多年歷史,在行內享負勝名。 

伍仲衡更透露當日打給涂家堯時的對話內容:「當初我打電話去問家堯『你係咪有間婚紗舖?』我都未講完,佢就話『伍sir ,你同你老婆所有兄弟姊妹我sponsor 』,非常有情有義!」其後,伍仲衡更在直播中連環八次表示「多謝家堯多謝你」並謂:「非常之感激遇上你」場面搞笑。

伍仲衡去年10月舉行簽名會,涂家堯亦有現身支持。 伍仲衡開live 感激涂家堯贊助所有婚紗禮服。 伍太的豐滿上圍相當吸睛。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受