Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-25 19:11:12

何韻詩相隔7年再推新歌 振作返回歌手本位 :最赤裸的一次

分享:
阿詩感謝三位主持的邀請。

阿詩感謝三位主持的邀請。

何韻詩自2016年推出歌曲《親愛的黑色》後,相隔7年,終再推出全新廣東歌《威廉》。久未露面的她,今日(25日) 更現身商台接受《叱咤樂壇》訪問宣傳,她笑言:「我今日好早起身,似小學生去郊遊,有少少覺得做番新人感覺,自己駕車嚟,感覺好得意,好多嘢唔同咗。」

因為疫情關係,令阿詩的歌唱事業亦停頓了幾年,她坦言内心一直都想搵方法做返呢件事,「好多壓力,自己畀、人哋畀都有,成個大環境好多嘢發生,以前模式已經唔可行,尤其由疫情開始之後,有一段時間好迷惘,再摸索﹑再振作匿埋寫歌,搵一個適合自己音樂語言,有好多嘢唔同咗,對上一次出歌已經係2016年《親愛的黑色》,甚至乎嗰個Moment,個方法都已經唔適合呢刻自己。」

阿詩上堂學寫詞,振作返回歌手本位 。 阿詩相隔7年再推新歌《威廉》。

上堂學填詞

《威廉》由阿詩一手包辦曲詞,她坦言以前歌詞有人寫,近年覺得係要自己寫,「呢幾年覺得硬係要自己寫,呢67年我經歷嘅變化,好難托人幫我寫,回歸最原本音樂,用音樂表達自己。」而新歌亦為阿詩找到了抒發的出口,找回了歌手本位,她感嘆過程艱辛漫長,「我記得喺2020年疫情時間,我同大家一樣停咗,冇咗寫歌動力,生活上都Freeze咗,去到某個位,我經常同朋友傾,對方叫我去行山﹑郁下,嗰個動作令我想去郁喇,由嗰個moment開始,上online course學寫歌,過程令我重新愛上寫歌,之前有10年時間好怕寫歌,但上咗堂後好鍾意,好Free好開心,變番學生,我推薦創作人歌手去上堂,reboot所有嘢。」《威廉》跟以往的歌曲大不同,「係有啲奇妙,畀大家有感受嘅空間,成件事係好Personal,好耐好耐嘅經歷,我可以話題材同感受係最赤裸一次,唔想解釋得太清楚。」

Ad Block

首度與明哥合作

阿詩今次邀來相識多年好朋友黃耀明首度合作,她表示:「請明哥做監製,佢首先係有驚,話『唔好嘛』,第一次講係兩年幾前,可想而知中間慢嘅程度好驚人,大家中間冇催大家,就冇咗件事,年初Podcast停咗,要正正經經做番歌手,唔可以再等,好多嘢想Output用音樂講,停Podcast係破釡沉舟,呢單嘢要開始,正經去開始件事,李端嫻共同監製,分演角色,有少少似同學仔﹑另一個係爸爸。」最後,阿詩亦透露另外還有三首歌進行中,令一眾粉絲都非常期待。

Ad Block

 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受