Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-10 10:30:48

梅艷芳60歲冥壽|何韻詩憶恩師勉勵:繼續努力啦何小詩

分享:
在社交平台上載合照悼恩師,伴以梅姐與張國榮合唱的《愛的教育》的歌聲

何韻詩在社交平台上載合照悼恩師,伴以梅姐與張國榮合唱的《愛的教育》的歌聲。

今日1010日,是一代巨星梅艷芳的60歲冥壽。其愛徒何韻詩在踏入零時後,在社交平台上載合照悼恩師,伴以梅姐與張國榮合唱的《愛的教育》的歌聲,她寫道:「早排要搵舊照,唔覺意搵到寶,yeah。最近時常假想,如果妳一直喺度,到今日我生活會有咩唔同?會唔會係同一個人?喺妳面前係咪仲心底咁笠水但表面扮無嘢?會唔會都係繼續好似以前咁,每個weekend去妳屋企黐餐打邊爐。睇妳因為發咗誓唔食豬肉(因為寶貝小豬mug),堅持水餃入面係牛肉唔係豬肉?然後我哋個個和應話係啊係啊係牛肉啊?」

Ad Block
何韻詩在社交平台上載合照悼恩師,伴以梅姐與張國榮合唱的《愛的教育》的歌聲。 盧巧音在社交平台貼與梅姐和何韻詩的合照,悼念梅艷芳60歲冥壽。

事隔二十年 妳仍然好近好近

梅姐已逝世近20年,近日再戰樂壇的阿詩仍然念念不忘師傅的鼓勵,她寫道:「唔好意思,我記憶點好random。事隔二十年,有時唔覺意望到呢啲舊相,覺得呢啲日子離我好遠好遠;但好神奇,妳仍然好近好近。(就好似呢張相咁隨時喺後面gup住我咁😂) 繼續努力啦何小詩!收到,祝妳第六十個生日快樂♥️。」

另外,盧巧音亦在社交平台貼了與梅姐和何韻詩的合照,她簡單寫著:「梅姐生日快樂。」hashtag「永遠都咁鍾意呢張合照」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受