Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-13 22:55:06

冇單曲又冇專輯 開珠三角巡唱 林曉峰:質疑說話對我好大鼓勵

分享:
生活

LOONG 9之父與林建岳、劉偉強合照。

寰亞傳媒集團老闆林建岳,昨晚於中環舉行「寰亞之夜」,吸引逾百名藝人到場,即時於珠三角舉行個人巡迴演唱會的林曉峰(阿Lo),與「獎門人」曾志偉亦有到場,二人碰頭即笑料不斷,志偉爆阿Lo即將推出新歌《曾經被遺忘的人》,而阿Lo身兼填詞,志偉笑言:「個填詞人好出名,由一個唔識字嘅人填詞。」

生活

阿Lo拉埋製作人梁家樹、音樂人陳光榮合照,不知是否他巡迴演唱會的製作班底。

多謝LOONG 9之父教導

阿Lo和應:「但佢又填出咗人嘅心聲,跟獎門人學嘢係有用。獎門人教我不學無術,學多啲嘢,學完就有技術。」又說:「係一首同自己和解嘅歌。」對於即將舉行首個個人珠三角巡迴演唱會《想你的FENG吹到了》,廣州站將於4月13日舉行,他表示會將過往的經驗套用於演唱會上:「當做主持、會有音樂,同人交流嘅互動。唔覺得係一個好正式嘅演唱會,似係朋友大家見面咁。」他透露籌備工作已進入大直路:「爭舞台上嘅衫、歌曲上嘅調配,同音樂顧問鄧志偉傾緊。」

生活

阿Lo與雲浩影。

終於有兩首自己歌

至於演唱會上會否騷肌,阿Lo說:「演唱會以前騷過肌肉,今次騷下唱歌。」他希望藉着演唱會讓大家更了解自己:「大家都話我冇自己單曲、冇出過專輯,又唔知點解做咗歌手,呢啲說話對我好大鼓勵。今次做咗兩首自己嘅歌,好期待俾唔認識我嘅人逐步了解我。」曾志偉恭喜阿Lo之餘,亦表示會捧場兼為他拉票。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受