Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-05 21:37:21

反起跑線聯盟|張敬仁演美女Miss 唔怕同小朋友做對手戲

分享:
張敬仁在劇中扮演老師。

張敬仁在劇中扮演老師。

Viutv《反起跑線聯盟》近日深受觀眾熱捧,收視屢創佳績,連帶全劇演員都大受歡迎。除了一班家長同小朋友搶鏡外,劇中飾演Miss Cheung嘅張敬仁(Kendy)演技亦一致獲好評,角色溫柔討好,被大讚演得自然,跟現實中的幼稚園老師一模一樣。

Kendy 說:「今次飾演幼稚園老師是我最喜歡及投入的角色,起初仲會擔心能否應付咁多個小朋友嘅拍攝,但同佢地相處越來越合拍,喺佢哋身上學會直接純粹,每日帶著滿滿正能量俾大家,我覺得自己真係成為咗佢哋嘅老師,能夠遇到呢個角色我好感恩。」

張敬仁喜歡跟小朋友相處。 張敬仁喜歡跟小朋友相處。

張敬仁曾參選2013年香港小姐十強,跟陳凱琳、蔡思貝、劉佩玥同屆,當年觀眾票選最高三甲,可惜最後大熱倒灶,現為黃百鳴電影公司旗下演員。張敬仁在2017年與吳海昕於《賤民20》演床上激吻,意識大膽,當時引來網民熱烈討論。另外亦曾參演《詭探前傳》,飾演第七行動組探員方彤,擔任郭偉亮(Eric Kwok)之助手。

張敬仁在《詭探前傳》擔任郭偉亮的助手。 張敬仁與吳海昕於《賤民20》有激烈床戲,非常大膽。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受