Ad Block Ad Block
娛樂
2021-11-04 21:00:00

向海嵐做老闆 孖王賢誌sell客執貨上架一腳踢

分享:
向海嵐由代言人升做老闆。

向海嵐由代言人升做老闆。

向海嵐(Anne)早前宣布為保健產品擔任代言人,近日更索性入股投資該保健產,成為老闆。Anne日前與另一位代言人王賢誌擔當一日店長,到九龍站寄賣店力Sell自家產品。二人落手落腳執頭執尾,由搬貨、執貨到上架都親自完成。遇到客人查詢時,王賢誌揮「王牌司儀」口才,成功做成生意!

向海嵐做店長自言有壓力。

向海嵐做店長自言有壓力。

做店長一額汗

事後他們接受訪問,Anne坦言體驗一日店長的過程緊張又驚險:「其實都有少少辛苦啦,因為自己好緊張,當有客人問嘢時要好熟悉產品資料,好驚自己會講錯,同時又好想做成單生意,唔多唔少都有啲壓力。」至於司儀經驗豐富的Vinci自言有一定的說服力,售貨時絕不怯場:「我為我講嘢本身都有說服力,加上我真係試食過產品,所以客人聽完都好有信心。今日都唔算辛苦,一生人都冇乜機會做店長,我記得唯一一次係為慈善賣二手衫。」

王賢誌稱今次工作很輕鬆。

王賢誌稱今次工作很輕鬆。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受