Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-08 07:00:39

吳君如密謀踩場睇MIRROR紅館騷 孖Edan唱《辣到出汁》夠合拍

分享:

由吳君如擔任監製兼演出,呂爵安(Edan)、鄭中基和梁詠琪合演的溫情電影《闔家辣》,原定在農曆新年的賀歲檔上映,卻遇上疫情,如今終排除萬難改到暑假面世,君如與Edan接受本報專訪,君如揚言趁電影開畫後,會聯同拍檔踩場殺入MIRROR演唱會,講明希望能再踏紅館舞台。

對於《闔家辣》遲了多月才正式上映,吳君如百感交集說:「其實最主要係,香港冇咗過年,我相信全世界都冇咗恭喜發財、派利是,大家都唔敢出街。拍呢部電影嘅原意,並唔係拍一部賀歲片,我覺得就係由呢個疫情開始,聽到呢個故仔,係好多香港人嘅共鳴,就係喺屋企、Work from home,一家人聚埋一齊,我覺得呢個故仔好值得記載,就係代表咗好多人嘅共鳴。」《闔家辣》去年6月開鏡,當煞科後瞄準賀歲檔期,君如說:「拍完之後覺得幾好,我同鄭中基,而Edan又係新一代小諧星。」Edan聽罷即插咀:「我係小諧星啫,你哋唔係小諧星。」聚集不同年代的開心果,安排在農曆年上映最好不過,無奈受到疫情影響,全港戲院被迫關門,Edan表示:「好彩呢部電影唔算係圍繞新年,其實係圍繞疫情,雖然疫情就無法喺新年上映,依家疫情完結再上映,反而令到大家有更加深嘅體會。」

最難忘《金雞》搞笑床戲

論港產賀年電影,君如演程大嫂的《家有囍事》固然是經典,Edan當然有睇過,不過數到君如的作品中,他的首選卻是另一經典作《金雞》,除了對君如的床上戲感到搞笑外,他認為該片與《闔家辣》也有着同樣使命,記載了香港人的一些經歷。而跟一班前輩合作,Edan表示:「感覺好神奇,一啲拍咗咁多年嘅前輩,竟然變成自己嘅對手,成個感覺好搞笑,唔知應該點形容。希望自己可以參加更多唔同範疇嘅作品。」Edan一直想飾演轟轟烈烈的愛情片男主角,好似韓劇男主角般既有型又有錢,可以睇到觀眾好感動,身邊的君如笑指Edan已經合乎以上兩個條件(有型及有錢),還大爆每次打電話給對方,Edan總是在拍廣告。過去一年,Edan已三度跟袁澧林(Angela)合作,在《闔家辣》內更有感情線,提起他與Angela的親熱場面,兩人即大喊:「嘩!咁要入戲院睇喇!」Edan形容是自己史上最大尺度,不過彼此本身熟絡,合作起來也不太尷尬,更希望各位「爵屎」不會呷醋。

Ad Block
吳君如開拍《闔家辣》目的,是希望記載香港人在疫情下的經歷,相信觀眾睇得頗有共鳴。 能夠跟一班前輩合作,呂爵安對初登大銀幕的體驗感覺神奇。 在吳君如芸芸電影角色中,Edan最鍾情是《金雞》,大讚君如的床上戲相當搞笑。 Edan與袁澧林在《闔家辣》中有感情線,談到親熱場面,他形容是自己史上最大尺度。

讚鏡仔具感染力代表香港

吳君如多次強調Edan好靚仔,除了這個原因外,更認為MIRROR是很有感染力的團隊,電影選角時正需要一個好有活力的年輕人,所以就決定由Edan擔演Coba一角。

《闔家辣》下星期四開畫,緊接便是MIRROR演唱會,君如自薦為這次紅館騷任嘉賓,更想拉隊合唱《闔家辣》的主題曲《辣到出汁》,她表示:「踩場!踩場!踩場!可以俾我哋上台唱《辣到出汁》嘛?可唔可以?」君如回想對上一次踏上紅館舞台已經是10年前的黃偉文(Wyman)作品展,Edan表示會向花姐極力爭取。君如又指對Edan全部單飛歌曲也瞭若指掌,包括《E先生連環不幸事件》、《小諧星》等,但笑言最好聽始終是《辣到出汁》,兩人更即席合唱,表現合拍。

Ad Block

Edan將有多套電影陸續上映,君如睇好他明年可入圍爭影壇新人獎,不過Edan卻謙虛說:「因為演技真是要磨練,每次吸收更加多才會慢慢進步,所以我對自己演技都是唔夠膽話好有信心。」原來在《闔家辣》拍攝期間,其妹小如豬剛好放假,所以到了片場探班幾次,但Edan就踢爆妹妹非常怕醜。至於君如則覺得香港人各有各忙可能忽略家人,電影就是想帶出在疫情下,如何憑自己找到方向,與家人聚在一起,從而有機會互相了解,並捱過最艱難的時刻。

 

採訪、撰稿Alson

Ad Block

攝影: SoB

 

吳君如

Makeup: Mon Cheng

Hair: Seiko @ Hair Culture

 

呂爵安

Makeup: Giann Cheung @Annie G. Chan Makeup Centre

Hair: Man Chan@CHIC Private I salon / Alson Chau@CHIC Private I salon

Wardrobe: Gucci, Giuseppe Zanotti

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受