Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-22 16:44:28

呂方 歐信希40年再聚首 大談梅艷芳 陳百強逸事

分享:
HK ENT

歌手歐信希主持的新城電台節目《傾心相聚》,找來入行40年,將於紅館舉行《Classic 40》演唱會的呂方,談笑話當年。原來歐信希與呂方交情非淺,當年年15歲的歐信希與年長幾歲的呂方,一起參加《第二屆新秀》歌唱大賽。

歐信希與呂方,不但只是同屆新秀,更是同門師兄弟,1980年歐信希12歲跟戴思聰學藝,1983年,呂方經黎小田介紹,亦成為戴思聰門下弟子,歐稱當年參賽,呂方一開聲就無懈可擊,呂方則說:「我經常坐埋一邊,又唔合群,好cool,你哋個個都好新潮,我好薯嘜,頭髮長,唱歌仲著中山裝。」

ENT HK ENT

梅姐扣押期間練歌排舞

呂方又談到跟梅艷芳去登台的難忘事,「我記得84年突然間要去登台,有梅姐 (梅艷芳)、蔣慶龍,未知是否大家工作證未能及時辦好,入境時全部人被扣留咗喺一間房8小時,因為有梅姐在場,時間就好快過,8個小時不停跳舞唱歌,梅姐仲完全唔驚,話大不了就返去 ! 8個鐘之後,終於有人救咗我哋出去,順利入境。」

此行登台最後一站是英國,呂方還有一件興奮事分享。「喺倫敦酒店見到一個文質彬彬、官仔骨骨嘅靚仔,當時佢著住一件長褸,擔住支煙翹起腳,只睇到佢嘅側面,原來係陳百強,我第一次見陳百強,好靚仔又好有型,我即刻起身想衝埋去叫簽名,但公同事就撳住我,叫我唔好失禮,話我係新秀,唔好咁衝動 。」

HK ENT HK ENT

分享對獎項感受

歐信希與呂方共通點是多年來仍然很熱愛唱歌,對於樂壇的獎項,訪問當中亦互有分享。呂方說 : 「攞唔攞獎,對我嚟講仲有咩作用呢!俾個終身成就獎或者金針獎就唔使啦。我有一啲歌係大家鍾意,開演唱會仲有人聽,就已經好幸運。最開心係我有一個女,一世人都諗唔到會發生嘅事,現在先發覺我好鍾意家庭、好鍾意小朋友 。」歐信希則說 : 「如果有獎我會想攞,係一個認同,一個嘉許,不過冇獎係咪代表自己失敗,或者首歌唔好呢?絕對唔係!唔會因為一個獎項而唔開心。」

HK ENT

40年後再聚,歐信希與呂方談笑話當年。

HK ENT HK ENT
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受