Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-07 15:00:59

邵子風再爆呂方太太伍惠寶呃寡婦錢:我發誓天一定收你

分享:
邵子風再大爆呂方太太伍惠寶賤格扼寡婦錢:我發誓天一定收你

邵子風再大爆伍惠寶賤格呃寡婦錢。

呂方的太太伍惠寶(Rainbow)日前遭楊詩敏(蝦頭)前男友邵子風在網上公開追數,指她欠款70萬元,其後,伍惠寶亦有現身,並在帖文留言還擊,指事件從來不涉及借錢,是邵先生五年前主動找她想投資當時公司的業務,更指控多年來受對方騷擾,雙方在網上展開罵戰。

邵子風昨晚再於社交網以長文公開力數伍惠寶,他寫道:「好x嘔心呀企業家!要錢時就動之以情,簽嘢時變成投資,唔緊要,投資咪投資囉。點解投資,你會提出還款日期?乜嘢投資係會還款嘅?點解投資者從來無數睇?點解從來無人報告生意進度?無厘頭執左公司、自己走去破產,係咩嘢玩法?然後四出去搵同學『動之以情』,保持自己生活質素,住大屋、揸靚車、養番狗、打本俾細佬做生意就係唔找數!執左公司好似大撚晒咁!」

邵子風更大爆伍惠寶連寡婦的錢都扼,並炮轟對方賤格:「我有個同學,寡婦帶住個小朋友,人地連亡夫都搬出黎求佢,佢咪一樣唔撚俾!人地當初俾錢你,係因為友情,人地問你攞番錢,你就變番做企業家講生意!可憐人地孤兒寡婦嘅生活費就俾你吃喝玩樂!你個人賤格到咁,我仲期望你會找數?」他續指:「間公司本身就係響前男友度呃番黎!後來識到大明星之後仆住去果D唔好講啦!仲有呀,另一個前男友即係我同學,又俾你滾幾舊,佢講到明唔追啦!費時俾人知佢柒!你自己做乜你自己最清楚啦!法律郁唔到你,因為你識玩!咁點吖?等天收囉!你個冚xx,跟住大明星,破產你都做得出!你叻!天實收你!我話嘅!我發誓講一句!天一定收你!」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受