Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-09 17:46:12

張建聲搵好友剪髮變十兄弟 得悉髮型屋重開︰X街啦!

分享:
張建聲

張建聲搵健身教練剪頭髮,但非常擔憂髮型會遭殃。

張建聲昨日找健身教練幫手剪頭髮,並直播整個過程。他的健身教練手起刀落,不停幫他剷髮,張建聲非常緊張︰「喂!個feel唔係咁,你個速度係咪太快!我驚呀!喂!留返條『水』!」健身教練愈剷愈起勁,嚇到張建聲頻頻尖叫兼出汗。

Ad Block

張建聲︰瀨瀨哋嘢

張建聲見健身教練不停修剪,又未有理會他的提問,不禁說︰「好似瀨瀨哋嘢!點解後面咁涼嘅?」但健身教練對自己的技巧很有信心,更謂︰「我幫你雕埋花!」最後對方只用了18分鐘幫張建聲剪完頭髮,並搞到兩邊髮型起角,而頂部的頭髮因為沒有太大改動,看上去有點似河童。不過當他站在陽光下,見到他後面非常岩巉。

張建聲不停爆粗

他形容自己是十兄弟與河童混合體,未幾有網友告之在健身教練落刀一刻時,政府宣布髮型屋重開,張建聲非常激動︰「點解你哋唔叫停!X呀!含啦!啊!仆X啦!你哋叫停應該要講埋話星期四重開呀嘛!唉!」之後他自我安慰說︰「唉!出事啦!都OK嘅!唔好自己嚇自己,gel下佢係ok嘅!」

331日!開戶投資?睇下艾德喇,迎新獎賞更高達$2,488

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受