Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-30 01:26:52

張敬軒演唱會|柳應廷拍完戲趕去做壓軸嘉賓 送CD變攞簽名笑爆全場

分享:
張敬軒尾場請了三位嘉賓,柳應廷壓軸出場。(林俊源攝)

張敬軒尾場請了三位嘉賓,柳應廷壓軸出場。(林俊源攝)

張敬軒在紅館舉行最後一場個唱補場,柳應廷以壓軸嘉賓出場,他表示自己剛剛拍完戲便趕過來。Jer說︰「軒仔真係好好,好樂意俾機會啲後輩,我咁啱拍劇抽到時間收工嚟,佢(軒仔)話好呀,嚟啦,就3位嘉賓啦!」軒仔表示,MIRROR將於7月舉行演唱會,希望這次是他們紅館騷的預演,「紅館係一個好神奇嘅地方,觀眾會俾好多力量你!」

Jer其後表示,送出自己人生第一隻CD,他說︰「呢份禮物係有少少私心,係我人生第一隻CD,今次真係超榮幸喺呢個舞台請軒仔,係送俾軒仔幫我簽名!」軒仔說︰「真係好有代溝,佢人生第一隻碟係我嘅碟。睇返個樣,真係每個人都有一個不堪回首嘅過去。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受