Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-17 16:22:19

忽然心動|AK與陳欣妍拍床戲硬晒軚變機械人:我對眼唔知要望邊

分享:
AK被Shirley扯起上衣,雙手像機械人般生硬。 劇照講述AK與Shirley打算做戲整蠱千語,怎料玩過火真激怒對方。(《忽然心動》劇照)

MIRROR成員AK(𤒹生)與吳千語在麥浩邦執導的青春愛情電影《忽然心動》中首度合作並飾演KOL情侶,取材貼地,首度跳進大銀幕的AK,除了奉旨與千語談情外,更會和陳欣妍(Shirley)上演一段「床上戲」,戲中AKShirley打算做戲整蠱千語,怎料玩過火真的激怒對方,令千語即場發火!這場戲只見Shirley扯起AK上衣,但AK表現怕醜、動作生硬,雙手更像機械人:「我未試過同女性好close咁拍攝,但以我呢個狀態嚟講大家應該會覺得幾新鮮,因為未見過一個咁怕醜嘅AK!」《忽然心動》今日正式上映。

AK拍談情戲即變怕醜仔。(《忽然心動》劇照) AK與千語合照情侶。(《忽然心動》劇照)
Ad Block

AK:佢真係好靚

當日的床戲cut機後導演和劇組也忍不住爆笑,導演更再三提醒AK放鬆一點,AK透露自己是首次和Shirley見面,「佢真係好靚,好似一個女神喺我面前,佢好好,因為佢知道我緊張同見到我好尷尬,之後佢俾我好多信心話唔緊要,呢場戲好快就過,我哋太近時我對眼唔知要望邊,就望到好低。」

除了床戲外,AK與千語拍攝宣傳照時一樣表現怕醜,擺不到甜蜜表情,千語笑說:「AK可能怕掂到我或者令我有任何唔舒服,佢好溫柔,但我知佢有啲緊張,所以我就主動少少,因為我哋始終係情侶要有啲sweet感覺,跟住我哋傾完偈後,佢就放鬆少少。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受