Ad Block Ad Block
娛樂
2020-03-19 04:30:00
日報

曾促港府封關 現安排女兒從英返港 張堅庭直認雙重標準

分享:

新型冠狀病毒肺炎在歐美等地爆發,其中英國採取「群體免疫法」,不少港人擔心在當地升學的子女健康,急忙召他們回港。張堅庭亦讓在倫敦讀書的女兒張一諾返港,有人質疑他上月促港府封關,如今安排女兒返港,批評他做人雙重標準。

張堅庭就網民的批評,在網上連發兩則帖文及拍片解釋。他在片中說道︰「我要女兒回港係咪雙重標準?我反問一句,點解我哋要派包機去武漢接港人回港?當我哋接佢哋回港,點解唔接埋佢哋啲親戚返嚟?點解只接香港人返嚟?呢個係咪雙重標準?你救人,點解救啲唔救啲?」他又指促港府封關,是以香港人身份,以大眾利益依歸作為一個標準,「希望可以好緊急地盡公民權利,叫政府封關。」


他在片中提到英國當地的防疫意識不明顯,加上女兒的身體狀況沒有問題,於是叫她回港︰「我係喺爸爸嘅立場,安排佢盡早返嚟,等我哋可以照顧佢。」他續稱其餘在英國有好多香港學生,因為他們是香港人,所以仍有權返港。儘管張堅庭的女兒不必接受14天家居檢疫,但他要求女兒必須執行︰「佢要全程戴口罩,同任何人接觸都要保持一定嘅距離,呢個係香港人嘅責任、香港人應該有嘅利益,同埋做人爸爸嘅責任,有咩問題呀?我唔覺得有問題!呢個係雙重標準,香港人享受一啲標準比其他人冇,都係一個雙重標準。作為一個爸爸,一個香港公民,我做錯咩呢?」

Ad Block

張堅庭在片中與女兒大談英國情況。

張堅庭在片中與女兒大談英國情況。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受