Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-26 22:56:38

曾樂彤以前生日唔駛開工 泳兒艾妮黎展峯炮製驚喜

分享:

曾樂彤生日獲同事炮製驚喜。

昨日是曾樂彤的生日,她與同公司的泳兒(Vincy)、艾妮(Elly)及於今年出道、剛推出新歌《跳》的小師弟黎展峯(Andy)到電視台錄製節目,眾人為曾樂彤送上生日驚喜。

他們在服裝間準備蛋糕,為了保密,Vincy更躲在一格更衣室內點蠟燭,並交給Andy由他捧蛋糕。不過,Vincy突然「心虛」,驚壽星女得悉他們的計劃,隨即想定另一計劃,建議用最近大熱的「喊喊filter」拍攝:「陣間用呢個同佢唱生日歌。」隨後大伙兒便走向化妝間,Vincy一馬當先衝進化妝間唱生日歌,曾樂彤當場呆住,「點解我都係中招㗎呢?」又問:「即係其實今日係唔駛嚟拍嘢㗎?」同事回應:「梗係要啦!你唔好諗住切完蛋糕就收工呀。」

曾樂彤盼工作不斷

事後問到曾樂彤為何認為當天不用錄影,她笑說:「第一下真係以為係大家整蠱我要工作其實慶祝生日,但諗真啲又點會唔駛錄影呢!我唔覺得佢哋有異樣,之前都試過同洪卓立、許靖韻係生日開工,佢哋已經好自然,完全冇破綻。」至於今年生日願望,曾樂彤謂希望疫情快點過去,「大家生活可以重回正軌,希望可以不斷咁接戲,仲有出歌、出碟,哈哈。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受