Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-23 18:01:47

林家謙演唱會|鄧小巧因隔離政策無緣當嘉賓︰依家加場都係做唔到

分享:
鄧小巧分享與林家謙一齊的片段。

鄧小巧分享與林家謙一齊的片段。

林家謙的紅館演唱會,因反應熱烈再於27日加開一場,一直有傳林家謙今次加場,是因為尾場將請來非常特別的好友做嘉賓,估計因應隔離縮短,從而令這位好友趕及在舞台上出現,現時呼聲最高的是林宥嘉。

同樣身在海外的鄧小巧透露,自己在幾個月前收到林家謙的邀請,希望她可以回港做嘉賓。她說︰「我問:幾時啊? 佢話:8月尾。 我問:幾尾啊?佢話:8月20左右啩!我內心講咗粗口!因爲8月20號我喺美國要做嘢,隔離完,佢個show就開完啦。」

鄧小巧無緣為林家謙的個唱做嘉賓。

鄧小巧無緣為林家謙的個唱做嘉賓。

Ad Block

鄧小巧︰傷心過好多次

小巧坦言希望香港可以一改隔離政策,好讓她能趕及做嘉賓,可惜仍事與願違︰「冇錯係改咗,但3+4嘅四日我係冇得去展覽場館。所以都係做唔到。依家加場,家謙再問我,都係做唔到。因爲LA遲香港15個鐘,我就算做完show即返,都會因爲隔離政策而趕唔到。其實自己都傷心過好多次,因爲林公子真係寫咗好好好好嘅歌俾我。雖然我趕唔切,但我仍然好好好好十萬個好替佢開心,繼續good show!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受