Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-27 15:33:07

梁文禮停職3個月 網民斥商台無正視艾粒職場歧視

分享:

網民不滿商台未有正視艾粒歧視余迪偉事件。

商台DJ梁文禮早前在私人帳戶批評梁詠琪、陳奕迅等歌手,但在公開帳戶就有讚冇彈,被指「雙面人」。商台今日宣布梁文禮因對個別音樂人發出「帶有傷害性之評論」,經雙方「共同檢討」後,暫停梁文禮的主持職務三個月。

不過,網民質疑商台的處理手法,因為商台另一DJ余迪偉早前公開指責艾粒性取向歧視兼職場欺凌,但艾粒至今沒有受到任何處罰。有網民認為商台因艾粒是高層,所以當無事發生。他們到商台的帖文留言︰「艾粒單嘢仲嚴重過佢呢單嘢喎!點解只係懲罰啲細?!」、「艾粒呢,拎性取向嚟玩咁多年,玩到當事人出聲啦,又唔見停職?」、「咁性取向歧視又洗唔洗停職務?」、「職場欺凌嗰啲高層就唔駛停職,喺自己FB講真心話俾人流出就要俾人停職」、「如果903認為自己係『嚴正執法』,就唔該你一視同仁,處理埋艾粒」。

網民不滿商台未有處罰艾粒。

Ad Block

余迪偉曾斥艾粒性取向歧視

早前艾粒開騷,在未經余迪偉同意之下,播出對方浸溫泉的照片,並配有「迪偉同你浸溫泉」字句。余迪偉事後嬲爆發文斥艾粒︰「你哋都玩咗咁多年啦,我都冇出聲咁多年啦,你哋都有頭有面有地位,仲玩?呢張相係我IG嘅,有冇經過我同意上你哋個大台去賺錢呢?呢單嘢係性取向歧視同埋職場欺凌!他稱身邊有很多朋友都飽受職場欺凌、性別身份認同欺凌,甚至有朋友因不堪壓力自殺,認為自己不但為自己發聲,更要為一眾受到任何歧視的人發聲,「嬲都會完,但係歧視係唔會完」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受