Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-19 23:07:59

梁詠琪演唱會|Sammi鄭秀文「增高」笑唔想矮過Sofia 手拖手合唱超好友誼

分享:

梁詠琪相隔5年再到紅館開演唱會,尾場請來Sammi做嘉賓。(李睿哲攝)

梁詠琪(Gigi)一連三場紅館個唱,今晚是尾場演出,邀請了鄭秀文(Sammi)擔任嘉賓。二人合唱《蕩失》之後,互相擁抱兼作狀狂咀,非常搞笑。Sammi身穿一條膠質連身裙,她指衣服特別為Gigi訂製,外型像蝴蝶,代表住Gigi在不同的時間,在不同的人生旅途上有不同的蛻變。

Gigi表示一直很欣賞Sammi做任何事都很認真,並指著對方穿了一對厚底鞋到場。Sammi聞言笑道︰「唔通我著對波鞋嚟,矮過你個女(Sofia)三個頭咩!」Gigi說︰「其實Sammi真係睇住我入行嘅同輩歌手,我入行嘅時候已經聽過你好多歌,我今日終於可以講返呢句啦!好欣賞Sammi認真,無論做任何事,拍戲、唱歌都做出二百倍努力!」Sammi亦不忘宣傳說︰「7月開演唱會,嚟睇啦!」

即睇Gigi大方回應梁文禮

Sammi表示特意為Gigi訂製這一身服飾。(李睿哲攝)

Ad Block

手拖手合唱

Gigi表示很榮幸可以跟Sammi一齊同台演出,Sammi搞笑說︰「講呢啲!」Gigi答說︰「唔係講呢啲,講咩啫!哈哈!」而Sammi見到Gigi穿上很高的高踭鞋,於是拖著Gigi走到台邊並謂大家要互相扶持,之後二人一齊合唱《我們都是這樣長大的》,Gigi笑言很高興可以出道時遇上Sammi,大家一齊見證雙方的蛻變。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受