Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-15 12:59:48

正義迴廊|勢破2000萬「回本票房」 蘇玉華:應冇辜負K先生 林海峰想去英國謝票

分享:
《正義迴廊》上映第3周,票房已達1,700萬。

《正義迴廊》上映第3周,票房已達1,700萬。

《正義迴廊》上映第3周,憑口碑愈戰愈勇,票房已達1,700萬,勢必衝破監製翁子光所言的2,000萬「回本票房」。翁子光與導演何爵天,聯同楊偉倫(阿卵)、麥沛東、蘇玉華、 林海峰(Jan)等一班演員昨晚出席(14日)慶功宴。導演承諾,若票房突破2,000萬,將會公開刪減片段,包括幾位律師精湛演出,以及阿卵的精采「球技」。蘇玉華起初謝票時觀眾疏落,見證著憑口碑廣傳到大家追問睇了多少次的歷程,她直言總算沒辜負K先生。

Ad Block
蘇玉華和林海峰笑言希望往英國謝票。 導演何爵天表示,若票房達回本2000萬,將公開部份刪減片段。

蘇玉華與老公潘燦良傾劇情傾到半夜

蘇玉華和林海峰在戲中演辯護律師,兩人均表示不認知道K先生身分,阿蘇表示,「佢講得好,第二句話要為香港拍一套好電影,我覺得我哋應該冇辜負佢。」她憶述謝票情況,「從來冇諗過會有今日 (票房咁高),因為兩星期前同導演、監製,仲有Michael (周文健) 一齊謝票,個陣個戲院係比較零星落索,但前日去咗7間戲院謝票,每間院都坐滿人㗎!真係好開心,有賴大家(觀眾) 一直分享套戲出去。到咗依家唔會再問人睇咗未,而係睇咗幾多次。」

她透露電影原本長達5個小時:「仲有好多嘢睇,要睇下導演揀咩場口出嚟,我都好期待 。」電影引發觀眾熱論,阿蘇與老公潘燦良睇了兩次,第二次入IMAX睇,大銀幕好震撼,看到更多細節,「我倆返屋企傾到3點幾,平時12點前就瞓咗,呢次感覺好強烈,我自己都有份演,但都可傾到咁耐!」

麥沛東在法庭上的對白,被網友製成meme圖。 蝦頭(右)笑言現在潮流穿三點式謝票:「破咗2000萬之後導演就著三點式謝票啦!」 葉蘊儀、林善等在戲裡演陪審員,各代表不同角度的意見。

林海峰「後悔」接戲

《正義迴廊》將會在英美加等地陸續上映,英國映期定於本周五(18日),林海峰笑言,「希望之後個票房到達某個數字時可以去英國謝票啦。」他半說笑表示,「喺金鐘睇依套戲嘅時候發現個個都做得好好,真係『好後悔』接咗依套戲。」他大讚劇本出色,令他的演出獲得家人一句「OK」評價,算是合格過關。能在家人前過關。

麥沛東「屈我啦」被製成Meme

兩位主角楊偉倫和麥沛東的出色演技亦贏得掌聲,而麥沛東在庭上作供時說的「屈我啦!屈我啦!」成為網上熱話,被網友截圖成為迷因(Meme)林海峰笑指周圍都是麥沛東的影子,人人都說「屈我啦!屈我啦」,就像傳染病,可能到拜年也會一樣!」他笑說:「幾得意呀,日常生活用到,好多朋友都有send返畀我。」阿卵則取笑:「佢直頭將智力降低咗到80幾。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受