Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-20 11:18:20

毒梟聖徒|內地網民批張震角色辱華 被韓國網民轟:睇翻版仲講嘢咁大聲

分享:

《毒梟聖徒》劇照

Netflix原創韓劇《毒梟聖徒》(Narco-Saints) 由河正宇、黃晸珉、朴海秀及張震等人演出,卡士陣容華麗,劇集一出即受全球劇迷喜愛,喺唔少地區嘅收視排行都名列前茅。雖然劇集受劇迷熱捧,不過就引起外交風波,繼早前南美洲國家蘇利南當局,指劇集將蘇利南描述為「製毒大國」而深感不滿後,近日再有中國網民指劇集有醜化中國人之嫌。

《毒梟聖徒》劇情主要講述韓國商人姜仁久(河正宇飾)前往蘇利南希望可以賺一大筆錢,不過佢喺當地遇上表面係牧師,但實際上係大毒梟嘅全耀煥(黃晸珉飾),被對方陷害而冤枉入獄。其後為咗出獄嘅姜仁久喺情報特工崔昌浩(朴海秀飾)嘅提議下,不惜冒著生命危險,加入國家情報院嘅秘密任務。而張震就喺劇中飾演唐人街黑道大哥陳震,佢行事狂妄又野蠻、經常四出蝦蝦霸霸,仲試過將仇家嘅屍體掛喺唐人街牌坊示眾,佢係蘇里南毒品市場嘅第二把交椅,不過佢就非常唔甘心屈居喺全耀煥之下。

內地網民批張震角色辱華

唔少內地網民認為張震呢個角色形象含辱華成份,會令觀眾對中國人嘅形象有負面嘅影響,留言話:「一部有意無意的辱華爛片」、「韓國人骨子里透露出不自信,只能在影視劇中意淫。另外對張震很失望,竟然接演這種醜化中國人的影視劇」及「能感到韓國對黑幫的向往太天真了,對黑幫的想象幼稚得像青少年,竭盡全力模仿香港黑社會和哥倫比亞毒梟,結果四不像,小國想象力真是不行。」等等。

內地網民表現得相當不滿,而消息亦被韓國媒體廣泛報道,不過韓國網民藉此反寸內地盜版猖獗,明明Netflix都冇喺內地區域提供串流服務,狠批內地網民睇盜版,留言話「睇翻版仲講嘢咁大聲!」、「一直喺度鬧有咩用,又冇俾錢睇!」及「人哋都冇預料俾你睇,有資格說三道四?」 等等。

《毒梟聖徒》劇照

《毒梟聖徒》劇照

《毒梟聖徒》劇照

《毒梟聖徒》劇照

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受