Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-01 21:19:18

流水落花|阿Bob林盛斌睇好Sammi拎影后 自爆92年已鍾意鄭秀文

分享:

阿Bob睇好Sammi拎影后。

鄭秀文(Sammi)主演的電影《流水落花》獲得不俗評價,Sammi更憑該片入圍角逐香港電影金像獎影后。日前林盛斌(Bob)入場支持Sammi的作品,並與對方合照,其後他在網上寫下對Sammi的演繹的評價。

Bob表示曾經看過對方在《飛虎精英之人間有》的演出,電影於92年上映,他覺得對方非常有型,並謂︰「我覺得呢個姐姐有少少索,我有少少鍾意咗佢」他又指Sammi的作品愈來愈多,覺得她做戲很自然,很舒服。來到今次這部作品《流水落花》,阿Bob指Sammi「再一次改變同敞開自己,無論外型、語氣、肢體語言同一舉一動,完全演活一個骨瘦如柴而充滿經歷嘅滄桑婦人」加上電影帶出的訊息,令他感受更深。

人生代表作

阿Bob看好Sammi可以憑此片獲得影后殊榮,他說︰「Sammi,我相信呢套戲會係你人生其中一個代表作,恭喜你,遇到一個好嘅劇本,好嘅導演,好嘅對手。今年金像獎最佳女主角,係你,我話嘅」Sammi回覆表示多謝阿Bob百忙之中抽空支持,阿Bob亦再回覆說︰「真係做得好好,你啲對手亦都非常好,希望你哋呢個作品叫好叫座,有好嘅成。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受