Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-05 18:38:59

王嘉儀一條龍全包辦專輯 受黃偉文麥浚龍啟發加深度

分享:

王嘉儀花了兩時間籌備的新碟出爐。

王嘉儀Sophy用上兩年時間,終於推出最新個人大碟《水性揚花》。她創作出12首作品,收錄在碟中,而受到老闆麥浚龍及填詞人黃偉文的啟發,Sophy進一步發掘自己的獨特性,為《水性揚花》這張專輯帶來更多驚喜。

這次《水性揚花》12首作品中,不乏廣東歌、國語歌及英文歌,Sophy表示,其實做音樂不用過於局限自己,聽音樂的亦一樣!她道:「我不嬲寫歌都鍾意跨曲風跨語言,寫Demo鍾意有英文歌。其實大家對於乜嘢為之香港嘅音樂,乜嘢係廣東歌,個定義已經愈嚟愈寬闊、寬鬆,其實隨心所欲,諗到乜嘢咪寫低,唔一定要限死一個語言,我香港台灣兩邊走,都係水性『揚』花嘅狀態,只要係自己嘅創作,用乜嘢語言都冇所謂,希望大家會聽慣呢種新鮮做法啦!」

 

Sophy刻意將「楊」字換上「揚」字。

Sophy刻意將「楊」字換上「揚」字,Sophy解釋碟名由來及當中創作意念,道:「好多人覺得水性楊花係貶義,但專輯個名就用《水性揚花》,係想將呢個貶義重新定義,變成有力嘅一件事。」而這次重新定義,源自Sophy正經歷人生重要關口,她說:「一開始做呢隻碟就諗:乜嘢為之女人?因為自己正跨越2930歲嘅關口,喺呢個問題上做創作,然後發現人係需要某一種柔軟、某一種女人特質,去面對呢個世界,所以呢種柔軟貫穿咗呢隻碟。」

除了自身,過去疫情的反覆狀態,也令Sophy反思,她說:「水嘅意象,好紀錄到我哋呢個年代呢種狀況,喺疫情做呢隻碟,有好多飄浮不定嘅狀態,喺台灣錄歌時突然有第5波疫情,呢啲不能控制嘅因素不停喺我哋身邊發生,點樣可以面對呢啲飄忽、混沌?我哋要揚起我哋嘅水花,散發當中嘅力量。」

12首作品不乏廣東歌、國語歌及英文歌。

整個企畫中,若要數最難忘的,必定是得到黃偉文的啟發,做出了《我們的鬼魂》一曲,Sophy道:「《我們的鬼魂》好大程度係受到黃偉文歌詞啟發,佢用咗我Demo入面一啲聲音特質,覺得當中一啲ad lib聲音樂好似鬼但又好王嘉儀,所以就賜咗一個鬼故事俾我,亦因為咁我先發現自己把聲可以咁飄,咁似鬼魂嘅聲音。」

另外老闆Juno的一句話,也讓Sophy面對真正的自己,令歌曲成品更見「入肉」,Sophy說:「Juno喺我揀Demo嘅時候,有聆聽到我唔同曲風,佢有問到我有邊啲歌係比較內心嘅你,佢呢個問題某程度上Click中咗我某部份最寶貴嘅自己。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受