Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-19 21:00:22

當奴@艾粒應援站遭偷竊 50歲生日自認「得罪人多稱呼人少」

分享:
Donald 與DJ同事慶祝。

Donald與DJ同事慶祝。

商台DJ兼艾粒成員之一的Donald(唐劍康)昨天(18日)迎來50歲生日,他在社交網貼出多張慶生照,當中有與一班DJ同事的合照、多份非常有心思的生日禮物及生日蛋糕等,他笑言跟BTS幾位成員看齊:「我入伍」,更自嘲50歲還是得罪人多稱呼人少。 

Donald 寫道:「因為仲係戇居居,得罪人多稱呼人少,咁快入伍?在此多謝呢半世紀一直愛錫包容我嘅所有人。幾十歲,仲要努力學做人,唔好化。唯一領悟到呢個世界冇嘢最緊要,搵到幾多,買到咩玩具,跑幾快,練唔練到大隻,誇張啲就算返工都唔緊要,最緊要都係愛錫嘅人同貓喺自己身邊,咁囉!飲!你好我好大家好!謝謝。」不少圈中好友包括容祖兒、關智斌﹑李駿傑﹑張繼聰﹑連詩雅等也紛紛留言送上祝福。 

另外,早前Donald 的粉絲特意為他在旺角租了一個舖位作「應援」供大家打卡,可惜卻成為賊人目標,有粉絲在影相其間被賊人偷去背包,其後,後援會公開CCTV賊人的外型打扮,及報警處理,而Donald怒斥謂:「其實邊度都有CCTV,仲要咁大個Logo,點會捉唔到你。」

Donald昨天正式「入伍」。 Donald收到不少心思禮物。 Donald的粉絲應援站早前遭賊人偷竊。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受