Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-15 16:24:06

疫下出新碟 雷有輝籲fans留家買碟聽歌

分享:
港娛

《二十才前》會推出黑膠唱片及錄音帶版本。

明天55歲生日雷有輝(Pat),推出個人專輯《二十才前》,更發布第二首派台歌曲《平行空間》,香港受疫情影響,Pat坦言擔心疫情多於銷量,但呼籲fans應留在家中:「其實依家唔係出街先有得買CD、聽歌,上網都可以買我啲歌嚟聽,不過CD就係限量版嚟嘅,靠上網訂啦,一齊抗疫,希望病毒快啲走啦!」Pat指現在不敢四圍去,最多都是落樓買飯,「以前我就可以周圍飛嘅,呢兩年留喺屋企多咗,多啲家庭樂時間,不過磨擦都多咗,當係了解對方嘅方法。」

港娛

Pat新專輯以回憶做主題。

生日出巡看銷情


生日在即,Pat未有慶祝大計,可能暗訪CD店睇銷量:「依家都冇晒堂食,都冇得慶祝啦,之前計劃嘅fans聚會都押後埋,最多同囝囝切蛋糕慶祝吓囉!聽日可能會去唱片鋪睇吓銷量,如果見佢一個人買嘅,咪衝出嚟幫佢簽個名,多過兩個人就唔埋去㗎啦!」Pat指新唱片籌備多時,專輯更會推出黑膠唱片、錄音帶版本。

港娛

明天生日的Pat,會到唱片站看銷情。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受