Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-12 23:57:01

薛家燕年初三遇龍心 對方一個問題秒回獲網民大讚轉數快

分享:

龍心到馬場見到家燕姐,於是一齊拍片同大家拜年。

薛家燕今早穿到紅噹噹到馬場與修哥胡楓出席活動。家燕姐笑言為了配合修哥的財神造型,於是自己要像利是封,並大唱《我一見你就笑》,二人更合體繞場跟馬迷拜年。

同場還有吳業坤、周吉佩,二人在台上合唱《財神到》。此外,《中年好聲音2》的安雅希、顏米羔及劉可亦擔任表演嘉賓。

家燕姐修哥等出席馬場花絮︰

現時又名剋龍的龍心今日亦有到馬場,更巧遇家燕姐。他立即跟家燕姐拍片同大家拜年,二人互相講祝賀說話,之後龍心說︰「有冇同我細佬謝霆鋒打招呼呀?」家燕姐諗都冇諗︰「吓?啊!原來係你細佬!哈哈哈哈哈哈!恭喜!恭喜!」龍心再謂︰「好耐無見過你,我由細個睇你啲片睇到大!」家燕姐亦秒回︰「我都係睇住你大!哈哈哈哈哈哈!」不少網民大讚家燕姐轉數超快,「家燕媽媽果然出開大場面,腦筋急轉彎快到不得!」

龍心問家燕姐有沒有跟他的細佬謝霆鋒打招呼,家燕姐秒回。

家燕姐表示睇住龍心大,妙問妙答。

家燕姐轉數超快!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受