Ad Block Ad Block
娛樂
2018-03-12 06:00:00

認曾與阮兆祥拍拖 黎瑞恩:當時風氣要保密

分享:

黎瑞恩、杜德偉、Shine、張敬軒、泳兒和吳浩康等前晚出席《博愛歡樂傳萬家》直播節目,黎瑞恩表示出台時發覺耳機失靈,甩掉線頭,無法聽清楚音樂和自己的聲音,怕唱到走音和忘記了歌詞,幸好沒有。 
 

6月中將舉行3場紅館個唱的張敬軒表示,得悉內部認購已爆滿,希望加開多一場就滿足。

6月中將舉行3場紅館個唱的張敬軒表示,得悉內部認購已爆滿,希望加開多一場就滿足。

有指黎瑞恩自爆曾跟阮兆祥談戀愛,她承認並笑言當時的風氣是要保密。「當時公司唔俾公開戀情,所以我哋就唔講。不過我自己唔介意公開。」她直言,如果現在有圈外男友也未必會講,「圈內嘅話可能都會公開,但圈內嘅應該唔會鍾意我呢啲咁大嘅!」
 

杜德偉讚兒子有節奏感
早前,杜德偉(Alex)獲得「Billboard lcon Award」榮譽,他表示,「係華人中嘅第一名,我覺得好驕傲。」他又稱,現在照顧小孩不簡單,也令他改變了,「以前會以自己嘅角度出發,有咗小朋友後,就要放下自己,一切以佢為主。」他又笑言老婆帶兒子來看節目彩排時,興奮得手舞足蹈,「非常有趣,代表佢鍾意我嘅音樂,係有節奏感嘅小朋友。(會父子檔拍MV?)暫時未考慮到。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受