Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-28 18:55:13

逐流時代|林文龍唔覺打對台︰多謝大家吹捧

分享:
逐流時代|林文龍唔覺打對台︰多謝大家吹捧

林文龍指現時大家花時間上網多過看電視。

亞洲心動娛樂有限公司(AMM)副總裁林文今日出席網劇《逐流時代》記者,此劇將於明晚9時在AMM的程式播出。提到在這個時間推出《逐流時代》,被指是用作對撼無綫的《金宵大廈2》及ViuTV的《反起跑線聯盟》,林文龍否認,並笑言︰「我從來冇夾嘢,我只係夾餸。

AMM副總裁林文龍與《逐流時代》演員出席記招。

難以對撼電視台

林文龍指不存在打對台的想法︰「邊有得打?大家都唔同方向,做法又唔同,佢哋係電視台定晒時間,我哋係網上,大家又唔使坐定定要嗰個時間睇。同埋我哋今次比較創新,22分鐘一集,節奏好快!多謝大家吹捧話係三台打仗。他又認為公司專攻網上平台,是因為現時大部份人都鍾意上網多過睇電視,最重要是作品是否用心做。

問到公司未來大計,林文龍說︰「綜藝節目有好多計劃,始終好多嘢都敵不過疫情,始終我哋唔係大公司,簽咗好多藝人喺手,依家只希望疫情穩定落嚟,先可以開始做嗰啲計劃。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受