Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-20 21:30:00

逐流時代|陳雅麗一take咀掂黃又南

分享:
陳雅麗與黃又南初次合作演鬥氣冤家。

陳雅麗與黃又南初次合作演鬥氣冤家。

AMM網劇《逐流時代》現正熱播,劇中演律師的陳雅麗,跟黃又南首次合作演鬥氣冤家,兩人火花十足,在監製兼導演戚其義指導下,監製及執導的將浪漫咀戲顛覆成爆笑連場,為劇集增添不少喜感。

 

拍咀戲零尷尬

談到黃又南拍咀戲的情景,陳雅麗最深刻是被對方鬍鬚拮傷,「基本上一take過,唔覺尷尬,最難忘唔係過程,而係原本劇本寫得好浪漫,但最後戚其義根據我哋嘅角色,顛覆咗成件事,令到呢場咀戲變得好搞笑。」入行8年、香港出生的陳雅麗,過往專注內地發展,首次拍港劇能演多面方角色,大感幸福,「由最初做孤獨精,之後又南出現,我個性變得溫柔,其後又有抑鬱症,演員可以遇到呢個角色,好幸福,可以畀到觀眾睇到自己咁多元化嘅演繹。」她預告將有一場爆喊戲,要邊喊邊講冗長的對白和行樓梯,極具挑戰性,

兩人的浪漫咀戲被監製戚其義顛覆成搞笑戲。 陳雅麗與王菲親身上陣拍追殺戲,彼此建立信任成為好友。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受