Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-07 21:24:26

鄧兆尊狂數ViuTV管理有問題 曾被某台要求自己出錢拍節目

分享:
鄧兆尊擔任嘉賓主持,不時分享娛樂圈趣料。

鄧兆尊擔任嘉賓主持,不時分享娛樂圈趣料。

鄧兆尊不時為YouTube頻道「田祖豪3寶」擔任嘉賓主持,更會在節目中大爆秘密,日前他分享在各個電視台工作的所見所聞,他坦言無綫的內部管理非常好,相比起另一個電視台,他認為該台的管理層應該要處理一下。

兆尊曾亮相無綫、ViuTV、香港開電視及亞洲心動娛樂(AMM)等節目,他提到有一次到某一個台拍攝時,驚訝收音師竟然惡過導演,甚至試過要等製作組食飯兩小時。他說︰「另外一個台,我去拍嘢,導演同收音師講『個咪唔係好得,換過佢!』點知個收音師話『咁我入倉攞!』個導演話『咁唔好啦』,好多嘢都好慢。同埋我從來都未試過去呢個電視台做嘢,可能佢哋約你幾點,例如約我六點去到,點知一去到就話『大家要放飯,你坐陣先啦』,我坐兩個鐘頭等,冇所謂,不過佢內部溝通好有問題,管理層要做下嘢!」而他口中所指的電視台便是ViuTV。

Ad Block
鄧兆尊現時穿梭不同電視台工作。

鄧兆尊現時穿梭不同電視台工作。

鄧兆尊暗示ViuTV內部管理不善。

鄧兆尊暗示ViuTV內部管理不善。

爆某台拖糧2個月

貴花田認為電視台要嘉賓等製作組食飯有點過份,但兆尊認為這些都未算過份,相反有另一個電視台竟然會拖糧至少2個月。他說︰「以我過往經驗,做完嘢正常就會俾張單你簽,跟住就出糧,我未試過係我去某一個台,我唔講邊間啦,佢問我拎收據,佢話幫我再遞上會計部,『3060日就會俾錢你』。」他坦言從未見過這樣的方法出糧,並指該次拍攝的酬勞是「朋友價」,非常少錢,「少過港台,自己出去買嘢都用咗」,最後自己等到40日才收到酬勞,認為對方的做法使人委屈,希望這個台可以做得好些。

鄧兆尊坦言某台的出糧方式令他大開眼界。

鄧兆尊坦言某台的出糧方式令他大開眼界。

某台要兆尊自掏腰包

之後兆尊再爆有一電視台邀請他在新年拍節目,著他突擊數間食肆兼派利是予食客,但利是需要兆尊自掏荷包,還要請約三圍人食飯,當開工飯。該電視台的助理編導表示「我都係問下,你可以唔應承!」之後兆尊回答對方說︰「冇問題,但係我叫埋記者嚟,你唔介意呀嘛?你個台做啲嘢咁先進,真係要俾其他電視台認識仿傚一下,呢樣嘢係賺到錢,又慳到好多,之後佢就唔理我。」曾志豪聞言大笑,並稱對比起無綫的「無言感激」利是已算不錯,兆尊很認同更指無綫的做法已很有愛心。

鄧兆尊表示很多時是應朋友要求上節目。

鄧兆尊表示很多時是應朋友要求上節目。

鄧兆尊曾亮相亞洲心動娛樂(AMM)節目。

鄧兆尊曾亮相亞洲心動娛樂(AMM)節目。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受