Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-16 17:44:20

鏡頭前擤鼻搲痕 大媽底衫唧肥腩 43歲葉璇公審網友照片反擊負評

分享:
葉璇

葉璇直播時相當我行我素。

曾經係TVB花旦嘅葉璇,近年主攻內地直播帶貨,但係近期佢嘅造型以至行為舉止都相當「我行我素」,成為網民熱話。

葉璇 葉璇 葉璇

以前葉璇開直播曾經被批評開重濾鏡,搞到面目全非;近排葉璇索性以真面目示人,唔開濾鏡之餘,仲將一把油頭紮住孖辮做直播,又經常著住肉色大媽底衫,即使唧出三層車胎肥腩都毫不介意。造型已經夠爆,葉璇直播期間仲有唔少坦率行徑,剪腳甲、捽腳趾、擤鼻之外,有一次試過伸手入褲頭搲痕,搲完冇洗手就食榴槤,食完仲連個盒都舔乾淨,完全零儀態。

唔少網友都喺直播期間留言負評,可能葉璇都覺得忍夠,於是將呢啲網友嘅大頭相喺鏡頭前展示出嚟,即場嚟個公審,仲恥笑網友造型不男不女。

原文刊登於 Yahoo娛樂LOLam730獲授權轉載

葉璇

葉璇展示網友的相片公審。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受