Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-17 12:19:00

開運秘笈2023|七師傅教避是非 用鮑魚做比喻搞到Coffee好尷尬

分享:

《開運秘笈》 Coffee

HOY TV新春開運節目《開運秘笈 2023》邀請多位玄學家為大家提供不同開運秘訣,當中包括七仙羽師傅,日前節目更搵嚟Coffee林芊妤做嘉賓,師傅幫佢避是非轉好運及提供生B風水秘笈之外,期間仲重提富豪飯局事件,兼用「鮑魚」作為比喻,令Coffee聽完之後面露難色。

Coffee林芊妤較早前被KOL兼花店老闆Sean Lam影射佢婚後參與富豪飯局,令Coffee嬲爆喺IG發千字文澄清,並指唔認識該KOL,鬧爆對方網上亂講無責任,但Sean Lam繼續於IG爆料,又分享與Coffee合照,反擊Coffee唔識佢嘅言論。一向有留意開娛樂圈新聞嘅七仙羽師傅,日前喺《開運秘笈 2023》中幫Coffee避是非轉好運,師傅喺節目中指雖然自己係女人,不過都被佢吸引,因為佢嘅五官非常之靚,就算佢冇乜點化妝都已經好上鏡。之後,師傅仲話因為佢靚嘅關係,所以好多男人都好想得到佢,得唔到嘅話就會嬲。

《開運秘笈》 截圖

七師傅:所有靚女都會被傳緋聞

主持人李尚正就重提富豪飯局事件,並問師傅呢啲傳言同是非係唔係有利Coffee嘅事業發展,而師傅就回答話好壞參半,因為藝人就係要多新聞,如果冇新聞就冇人記得你,但太多是非又會影響形象,所以唔可以太多,亦唔可以冇。之後,師傅仲以「鮑魚」作為比喻:「好似食鮑魚咁,如果你食一萬隻都會頂唔順,食少少就啱啱好。其實啲人同你傳是非係好正常,因為你靚,所有靚女都會被傳緋聞。」 Coffee聽完呢番說話後即面露難色。

開運秘笈2023|七師傅教避是非 用鮑魚做比喻搞到Coffee好尷尬 開運秘笈2023|七師傅教避是非 用鮑魚做比喻搞到Coffee好尷尬 開運秘笈2023|七師傅教避是非 用鮑魚做比喻搞到Coffee好尷尬

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受