Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-22 18:30:12

陳凱詠Jace快閃港鐵舞台 盼突襲車廂搞迷你個唱

分享:
Jace快閃港鐵舞台 。

Jace快閃港鐵舞台 。

陳凱詠(Jace)日前出席港鐵藝術舞台快閃活動,與Fans提前慶祝聖誕節,更獻唱歌曲《練功》變成《做冬》,逗得過百粉絲開懷大笑:「見到大家好開心,因為平時呢度好衝忙,大家都急步走嘅,難得大家放棄啲返屋企嘅時間,真係好感恩。平時我都會坐港鐵出入,都會有人認得我,感覺幾得意嘅,佢地會冇啦啦走埋嚟講『我依家聽緊你首歌啊!』,加上平時冇化妝,咁都認得自己證明佢真係幾鍾意我。」她忽發奇想在車廂舉行個唱:「如果帶埋Dancer 同樂隊上車快閃,好似外國啲歌手咁融入日常生活,應該幾好Feel。」 

Jace盼突襲車廂搞迷你個唱。

Jace盼突襲車廂搞迷你個唱。

聖誕節在即,Jace就話放假數天好好充電,為下月音樂會準備:「我同Jay Fung夾好咗,夾埋唔綵排住放吓假先,好似溫書咁唔休息讀唔入腦㗎,比自己更強嘅狀態見大家。難得有假期把握機會陪吓朋友、家人,因為我係好傳統嘅人,『冬大過年嘛』,但我亞爸唔傳統,去咗旅行唔陪我做節。」 Jace假期後將出席頒獎禮,參加樂壇的盛事:「我從來唔恨攞獎,但作為樂壇一份子都會出席,做完歌、派台我唔諗攞獎,最緊要樂迷聽到我嘅Message。其實今年成績好滿意,好多人都錫自己,多謝團隊比我咁豐富嘅一年。」

Ad Block
Jace放假後會為下月音樂會作準備。

Jace放假後會為下月音樂會作準備。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受