Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-04 17:33:24

陳奕迅演唱會|首度公開唱《老細我撇先》 發嫂激罕捧場 Jer@MIRROR化身「舞王柳」high爆睇騷(有片)

分享:
Eason自言能屈能伸,說笑指要展開港九新界巡唱。

Eason自言能屈能伸,說笑指要展開港九新界巡唱。

陳奕迅(Eason)在紅館舉行Fear and Dreams演唱會》昨晚(3日)來到第20場,過去兩晚均有不少圈中友好入場支持,連周潤發太太(發嫂)亦激罕捧場,投入地隨節拍搖動身體。MIRROR成員Jer(柳應廷)、吳林峰、COLLAR成員李芯駖和Candy(王家晴)、Serrini、Janice(衛蘭),連詩雅與陳家樂、周文錤、劉浩龍等亦有到場支持。視Eason為偶像的Jer和吳林峰更是high爆,Jer更大展「斬刀手」。Eason早前宣布演唱會加開兩場,門票於本月5日公開發售,

Eason忽發奇想表示要港九新界巡迴唱。 發嫂激罕現身,投入睇Eason演唱會。 Jer和吳林峰老友鬼鬼,結伴捧偶像Eason場。 Jer和吳林峰high爆睇Eason演唱會。 Jer和吳林峰齊齊捧Eason場。 Collar的芯駖和Candy齊齊睇Eason演唱會。

能屈能伸 巡唱港九新界

前晚(2日)的talk位,有觀眾大叫多謝他加場,Eason回應,「多謝我加場……係呀,不過都險險哋架,所以你哋唔好重叫我唱夜啲 ,係咪想我瘦到剩番90磅?我係唔會唱夜啲啦。」昨晚Eason忽發奇想,表示完成27場紅館騷後,將會開始全新的巡迴演唱,「不如由紅磡巡去元朗,再巡去荃灣大會堂,北角新光,又再轉返葵青囉,哈哈哈,有得做梗係做,仲可以去美加,澳紐,台灣,台北、台中、高雄,馬來西亞,新加坡……不過依家真係唔知世界變成點?我冇所謂呀,做細啲囉,我能屈能伸。唉,總之疫情快啲走啦,依家咁多變種,聽講話好勁,大家都小心啲,我更要小心喇。」

 Eason在紅館舉行的《Fear and Dreams演唱會》第20場。 Eason在encore時首度公開唱《老細我撇先》。 陳太徐濠縈與Jer合照。 陳太徐濠縈與Candy和Sumling合照。 連詩雅陳家樂拍住拖睇騷。

唔唱《浮誇》清唱《流沙》

昨晚繼續有觀眾想Eason唱《浮誇》,不過Eason亦扮作聽到「浮沙」,反問,「吓?我冇隻歌叫浮沙喎,流沙?陶喆有喎。」向來愛即興的Eason忽然興起,即場清唱了幾句《流沙》,並大讚對方是一位出色的音樂人。其後,他向觀眾透露encore的歌,是一首他從來沒現場唱過的歌 : 《老細我撇先》,希望大家到時可以分兩邊,為他和唱「冇電」「發電」,而到安歌時,觀眾真的全場大合唱這兩句和音,全場也玩得十分開心。當晚encore後觀眾仍舊狂叫encore不肯離場,不過Eason為保養身體應付餘下7場,並沒有再現身。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受