Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-07 19:14:35

陳山聰有鋪露體癮 拍《金宵2》晒靚股無清場

分享:
陳山聰希望健身室重開之後,可以努力操fit自己。

陳山聰希望健身室重開之後,可以努力操fit自己。

陳山聰今日到商場出席活動,提到今日派發第一期消費券,他表示未去領取,但已決定全用在囝囝身上。近日他在《金宵大廈2》全裸演出,他的屁股更獲大家認證是「優質股」,他說是因為加了特效︰「我個pat花花哋,有紋同啲印,但無理由叫化妝姐姐幫個屁股化妝嘛,拍三級片咩,於是咪叫人執執,睇落去滑啲。」

陳山聰全裸演出。

陳山聰全裸演出。

自認無綫露體狂

陳山聰稱拍攝這場全裸戲時,沒有清場,當時有近三十人在天台觀看,「我叫啲女仔企後啲,一拍完就即刻圍毛巾。其實無綫好多人都知我係露體狂,因為我好少入更衣室入面換,多數就咁戴個頭笠就換衫,姚子羚、李施嬅同黃智都有我著底褲嘅相。」

陳山聰又指因為疫情關係,身形未係最fit,所以現時接不了泳褲show,而拍《金宵2》是最瘦的時候。他說︰「當時又要拍《超能使者》,要除衫所以唔敢食太多,加上開拍續集好大壓力,精神好緊張,嗰段時間都冇咩點食。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受