Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-01 11:15:00

陳慧琳Season2演唱會|相隔4年強勢回歸 Kelly勁Chur自己:唔進化就退化(附演唱會精華片段)

分享:
Kelly演唱會製作落重本,舞台特別搭建一間通心白屋,營造出準備作戰的狀態。

Kelly演唱會製作落重本,舞台特別搭建一間通心白屋,營造出準備作戰的狀態。

陳慧琳(Kelly)想隔4年再踏舞台開個唱,一連兩場《陳慧琳 Season 2 演唱會 澳門站》昨晚於澳門銀河綜藝館開鑼,Kelly狀態大勇,以黑色戰袍配金色后冠,一聯同16Dancers登場,一開場即以連場歌舞炸爆舞台。Kelly儼如皇后出征率先唱出《Ask》和《都是你的錯》,當唱至《Ask》中段更脫下戰袍與后冠,以一身金色泳衣款式的舞衣示人,超高衩秀出修長美腿,霸氣又高貴,寓意Kelly正式回歸樂壇,展開她的Season 2

Kelly聯同16位Dancers起舞為個唱展開序幕。 Kelly以黑色戰袍配金色后冠登場,儼如皇后出征。 Kelly以黑色戰袍配金色后冠登場,儼如皇后出征。 Kelly以黑色戰袍配金色后冠登場,超高衩舞衣大騷修長美腿。

Kelly 2.0重新出發

唱完兩曲之後,現場氣氛已被炒熱,Kelly問台下Fans道:「型唔型呀?鍾唔鍾意呀?請俾多啲掌聲跳得咁落力嘅Kelly Troop!好耐冇見喇!上次嚟澳門開Show已經係2019年,4年裡面變化好大,發生好多事,但你哋對我嘅支持有冇變到先?」這時Fans都報以熱烈的尖叫及歡呼聲。隨後, Kelly又道:「今次演唱會叫Season 2,亦代表住我嘅重新出發,呢個演唱會應該Show一個進化咗嘅我出嚟,即係Kelly 2.0,因為唔進化就退化,所以可能亦因為自己係處女座,不斷Chur自己,拎最好嘅嘢出嚟。」Kelly此時也檢視現場,發現Fans來至不同地方,除了澳門及香港Fans外,亦有來自台灣、北京、上海、廈門、青島等地,令到她十分驚喜的同時,她也興奮表示:「我嘅Season 2開始喇!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受