Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-15 21:16:34

陳茵媺預告北上搵陳豪過聖誕 有戲癮但拒再夫妻檔演出

分享:

陳茵媺出席商場活動,自言最愛過白色聖誕。

陳茵媺(Aimee)今日(15)到圓方出席聖誕活動,與現場觀眾一同欣賞商場的特備節目聖誕魔幻劇場,認為盒子內的氣球和鏡像設計十分有趣:「如果小朋友喺度一定會同自己個鏡像倒影玩到唔願走!頭先一班專業舞蹈員嘅音樂舞蹈劇都好精彩,舞蹈同故事都編排好完整,今次呢個聖誕活動好充實呀!一定會帶埋屋企人嚟睇多次,同佢哋過一個充滿氣氛嘅聖誕。」

她表示知道今次商場與本地慈善團體Box of Hope合作,鼓勵現場人士,除了要帶小朋友來圓方體驗今次的聖誕裝置之餘,亦可以參與義務工作,齊齊度過一個充實的假期。

Ad Block

陳茵微與現場觀眾一同欣賞商場的特備節目。

鍾意小朋友親手整禮物

Aimee稱自己很愛白色聖誕,但因為老公陳豪在深圳拍劇,今年會同仔女北找對方一起過聖誕。她稱仍未開始買聖誕禮物,因為仍在構思當中。

被問到小朋友有沒有準備禮物給她時,Aimee表示:「我好鍾意收到小朋友親手做嘅禮物,整得靚唔靚都係其次,最重要係親手做嗰份心思!之前喺母親節,小朋友試過用一啲循環再造嘅物料整咗啲小飾物送俾我,覺得佢哋好叻好有心思。所以禮物真係唔需要貴重,其實收禮物嗰一刻(moment) 同背後個意義先至最重要。」

Ad Block

夫妻檔拍劇難照顧小朋友

提到她與陳豪主演的《羅密歐與祝英台》,網民對此劇的評價好壞參半,她表示作為演員已很用心去拍,做好角色,每部劇都會有人喜歡或不喜歡。當被問到會否再與陳豪一齊拍劇,Aimee稱不會考慮,因為沒有人照顧小朋友,但自己仍有戲癮,盼可以跟其他演員再合作,挑戰不同的劇種。

陳茵微與商場及慈善機構代表合照。

Klook.com
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受