Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-08 15:45:39

雯雯揚言下半年低調不公開情緒 反擊網民抨擊:歡迎另一半同我離婚

分享:
雯雯揚言下半年低調不公開情緒 反擊網民抨擊:歡迎另一半同我離婚

雯雯霸氣反擊網民抨擊。

張致恒(Steven)與太太雯雯(區燕雯)近年是非多多,兩公婆經常各出奇謀製造話題。繼日前,Steven 貼出QR Code盼網民伸出援手後,雯雯今晨(8日)再於社交網「發功」,霸氣反擊網民的批評。 

雯雯早前被吳浩康公開勸她「唔好搞老公」,又被網民批評她毀滅老公張致恆的演藝事業,雯雯於今日凌晨時份重提報道,並霸氣反擊:「如果要話我搞到自己老公事業冇咗,咁不如話五年時間,佢冇好好去反省同改變好自己,不斷重複自己嘅錯誤,先會導致到今日發生嘅事。」她續指:「我冇咁無聊搞任何人,正正常常一段婚姻,點解會搞成咁,唔會冇原因,只係我乜嘢都放晒喺塊面,唔識演姐(啫)!只可以講我要做一個懂得體諒嘅老婆,5年乜都做晒,我唔會再畀自己受任何委屈。多謝大家關心,如果我做嘅嘢係咁惡劣,我隨時歡迎,我另一半同我離婚。」 

最後,雯雯表示下半年打算低調,不公開自己情緒:「希望下半年,不公開自己情緒,低調,可換來健健康康,從此遠離複雜嘅世界。」網民紛紛留言表示:「聽住先」、「聽日又唔係咁」。

雯雯揚言下半年低調不公開情緒 。 Steven與太太雯雯近年是非多多。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受