Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-07 20:33:00

露雲娜多謝吳宇森 大AL唱到90歲

分享:

張武孝(大AL )、露雲娜、方伊琪及歐信希等,今日為下周二(12日)舉行的《風行的音樂永續演唱會》綵排。大AL說「七十年代我同露雲娜同一間公司,記得第一次見佢仲著住校服,由大導演吳宇森陪佢一齊嚟。」露雲娜則說:「係吳導演教我寫自己個中文名,因為我當時唔識中文,個名又多筆劃,導演話我咁紅要識寫自己個名,好多謝佢提點。」

大AL獲演唱會出品人兼監製送上歌衫,祝願他唱到90歲,問到他是否想唱到90歲,他說:「唱到點解唔唱?音樂係養命四大元素。」露雲娜笑說:「 啲人問我點解保持到咁後生,我冇打針㗎,之前有人搵我打Botox我都冇打。」大AL即說:「唔計歐信希,我哋3個,唱歌年資加埋都有百幾年,(演唱會會唔會跳舞?)我年紀大,呢啲咁勁嘅嘢返留俾後生。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受