Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-16 20:18:25

飛常日誌|馬國明被愛貓抓傷面 湯洛雯笑似Hello Kitty

分享:

馬國明飾中央控制中心值班經理楊尚偉。

《飛常日誌》以航空實感專業劇作招徠,由馬國明、蔡思貝、劉穎鏇、朱敏瀚、高海寧及洪永城等主演。昨晚(15日)首播,一集內出現多件突發事件,令觀眾睇得緊張。

講到劇中有不少突發情況,馬明說:「劇本寫咗好多唔同突發情況,無論係天氣問題、小朋友走失,甚至係乘客掛住買嘢遲咗上機,機場同事都要幫手去處理,所以成日都話『機場無小事』就係呢個原因。之前好多劇都係Focus喺空姐同機師度,但其實要維持機場嘅運作,尤其突發事情,係好靠一班無名英雄去處理,希望大家睇完之後會更了解香港國際機場。」

馬國明昨晚與蔡思貝、劉穎鏇(Tiffany)和洪永城到香港國際機場進行直播宣傳劇集。直播甫開始一眾網友便恭喜馬國明和Tiffany在《萬千星輝頒獎典禮2023》分別獲得馬來西亞視帝和飛躍進步女藝員,之後四人大談拍攝時的難忘事,馬明透露拍攝期間某天被家中愛貓抓傷面部,並留有兩條血痕,馬明笑指被老婆湯洛雯笑指似Hello Kitty:「監製好好,淨係Take我另一邊面。」與馬明有不少對手戲的思貝則笑說:「我哋做對手就辛苦喇,望住佢就好似望住Hello Kitty做戲咁,好Cute!」

馬國明透露拍攝期間被愛貓抓傷面,被老婆湯洛雯笑指似Hello Kitty。

《飛常日誌》在機場進行實景拍攝,包括中央控制中心(IAC)、綜合大樓、停機坪等,昨晚一集亦悉數登場。佔地5,760平方米IAC最為震撼眼球,當中配備的巨型弧形LED幕牆更是大得誇張。

馬國明對於能夠經常在IAC中進行拍攝大感讚嘆:「入到IAC拍攝嘅第一個感覺係覺得好勁,個Mon好似三個戲院Mon咁大,前面可以坐到大約160個人,而嗰160人後面有張枱,就係畀我劇入面個角色值班經理坐。可以幻想吓當你坐喺嗰個位時,前面有咁多人再加上有咁大嘅Mon,個Mon仲可以睇到任何資訊,好似航班升降、天氣預告、機場附近交通情況等,可以控制晒機場所有嘢,嗰種震撼力真係好大,好興奮可以坐到嗰個位!」

劇集其中一個賣點是實景拍攝,當中IAC最震撼大家眼球。

馬明透露因為今次角色非常專業,所以事前做足功課,他說:「開拍前監製畀咗啲片我睇,訪問咗一啲喺IAC工作嘅同事,尤其是同我角色一樣嘅值班經理,同埋劇組都好好,事前做咗好多資料搜集。」馬明特別感激香港機場管理局全力協助:「每日都有職員喺度協助拍攝,當我哋演員遇到有問題時,佢哋都可以即時以專業嘅角度解答我哋嘅問題。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受