Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-16 12:57:42

麥明詩公開劍橋成績反擊網民質疑 自爆英國讀書曾遭歧視

分享:
黃婉華塗黑皮膚飾演菲律賓外傭惹爭議。

黃婉華塗黑皮膚飾演菲律賓外傭惹爭議。

《金宵大廈2》單元四《姐姐》最近引起極大迴響,因演員黃婉華塗黑皮膚飾演菲籍外傭Louisa被指涉歧視及侮辱,受到國際關注。無綫發聲明回應絕無意不尊重或歧視任何國籍,並向可能受影響人士致歉,而此單元兩集亦不設網上重溫。

向來敢言的麥明詩(Louisa)亦有關注事件,並在IG發表看法:「香港如果能夠俾多啲機會少數族裔演出,represent(代表)返自己種族,而唔係由另一個種族去represent,唔係更好咩?」她的言論即引起好多迴響,有網民直指她「偽善」及「左膠」,另有網民將焦點放在她的學業成績上,質疑她劍橋讀法律成績:「得2:2(指二級乙等榮譽畢業)」。LouisaIg限時動態轉發批評她成績的留言,並公開劍橋讀書的成績表,寫道:「多年嚟好多ching(師兄)都好替我擔心我大學成績,各位ching千祈唔好替我擔心,唔高分,不過平穩。」

Ad Block

Louisa昨晚在社交網再撰長文回應批評及解釋自己的觀點,她貼出多張與不同國籍同學的合照,除承認自己是「左膠」,更透露在英國讀書時曾遭歧視的經歷,被同學模仿口音,更有人在她面前當眾除褲問「見過咁大未」。

她寫道:「我價值觀係偏左,即係有啲人口中嘅『左膠』,其實每人都可以選擇自己嘅立場同價值觀,我對件事有感覺係因為我嘅個人經歷,如喺英國讀書時係有受過microaggression(微歧視),如白人同學模仿accent(口音)嘅嘲笑,當眾除褲問你見過咁大未(當然大部分同學超好超nice),明白係人性並接受但係覺得如果冇就更好囉,所以喺香港變番做『大多數』嘅時候,會對其他地方黎嘅人都比較sensitive(敏感),係,係寧願矯枉過正,呢個係我立場,不喜可以繼續插。而且唔同人有唔同經歷因此有唔同嘅睇法,也是非常理解的,有啲人超有自信覺得被人串被人笑佢都好喜歡咁都唔出奇。」最後更表示:「如果一個人講嘅嘢個個都同意,就冇必要講啦」。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受