Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-12 12:33:22

麥明詩密集式貼婚照惹網民反感 大方say sorry:拜託大家忍耐一下

分享:
麥明詩密集式貼婚照惹網民反感 大方say sorry:拜託大家忍耐一下

麥明詩密集式貼婚照令網民反感 。

「十優港姐」麥明詩(Louisa)與飛機師老公盛勁為(Keith)上月搞足三場「勁甜麥」婚禮,當時婚禮的照片已在社交網瘋狂洗版。而麥明詩在度密月過後,連日來又開始狂曬婚禮靚相,回味當中的點滴,並出post逐一多謝贊助商,一度令網民非常反感。

麥明詩連日來洗版式分享婚禮靚相,她先出post解釋搞三場婚禮背後的原因,其後,再上載8張「送客」的火紅晚裝照,並多謝金器贊助商;而另一個post,麥明詩又分享於老公出生地田景邨拍攝的婚照;網民都嫌睇到膩,更有人留言指:「真係準備講到聖誕節⋯⋯𣎴過向來高EQ的麥明詩未有發嬲,更大方親回:「冇辦法呀,好多朋友同sponsor要多謝,我諗要po多一個禮拜到啦﹗忍忍」。

話口未完,麥明詩昨晚(11) 繼續出post 鳴謝囍餅贊助商,她更向大家道歉表示:「Sorry 真係唔想po咁多嘢阻住大家咁,只不過真係有唔少品牌同埋朋友要多謝番。之前亦都希望應使則使、可慳則慳(幫盛生慳!)所以拜託大家忍耐一下。」有網民就繼續負評表示:「結婚都好似做show咁,睇到都攰」,而麥明詩則回覆謂:「付出多少少,換來家人和朋友嘅開心,都值得嘅!」老公盛勁為亦有留言力撐老婆,並賣口乖表示:「大家都睇到你嘅實力 I am so lucky.

於老公出生地田景邨拍攝婚照。 麥明詩大方say sorry ,叫大家忍耐一下。 麥明詩出post逐一多謝贊助商。 麥明詩表示很喜歡這件「送客」的火紅晚裝。 向來高EQ的麥明詩親回網民。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受