Ad Block Ad Block
本地
2023-07-25 15:39:14

Ray Online|網傳聲明指倘袁彌昌涉危國安或離婚 容海恩:不是我寫的

分享:
網上流傳一篇由「容海恩」發出嘅聲明,Eunice否認出自佢手筆。(資料圖片/陳奕釗攝)

網上流傳一篇由「容海恩」發出嘅聲明,Eunice否認出自佢手筆。(資料圖片/陳奕釗攝)

警方國家安全處通緝8名身處海外、涉嫌違反《港區國安法》嘅人,包括時事評論員袁弓夷。佢嘅新抱、新民黨立法會議員容海恩(Eunice)噚日(24日)承認,佢同老公袁彌昌分別被帶到警署調查,今次事件暫時未影響到佢哋嘅關係。不過,今日(25日)網上就流傳一篇聲稱由容海恩刊登嘅聲明,提到唔排除會同袁彌昌離婚。

網上流傳一篇由「容海恩」發出嘅聲明。(網上圖片) 袁彌昌。(資料圖片/李睿哲攝) 袁彌昌。(資料圖片/李睿哲攝)
Ad Block

事件已進行刑事調查

嗰篇「聲明」提到,「本人容海恩」喺國之大義前提下,如果證實袁彌昌涉及危害國家安全行為,就唔排除會同佢結束婚姻關係,仲會循法律途徑爭取兩個女嘅撫養權。Ray見到即刻同Eunice求證,佢回覆Ray嘅時候話「這不是我寫的」,又話事件已經進行刑事調查,所以不便評論。

容海恩。(資料圖片/陳奕釗攝) 容海恩。(資料圖片/陳奕釗攝) 容海恩。(資料圖片/陳奕釗攝) 容海恩。(資料圖片/陳奕釗攝) 容海恩。(資料圖片/陳奕釗攝) 容海恩。(資料圖片/陳奕釗攝) 容海恩。(資料圖片/陳奕釗攝) 容海恩。(資料圖片/陳奕釗攝)
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受