Ad Block Ad Block
本地
2023-07-30 11:08:14

港台《自己人》最後一集未能直播 梁兆輝戲稱:唔係好信得過我哋

分享:
edm77ft5j56h.jpg

《自己人》主持梁兆輝稱最後一集節目未能直播進行。(《自己人》FB)

在香港電台播放、全港首個及唯一以性小眾為題的多元性向文化電台節目《自己人》,今日(30日)凌晨在香港電台第二台播出最後一集。資深廣播人、身兼「大愛同盟」總幹事的節目元祖主持人梁兆輝在節目尾聲稱,今日的決定對節目而言未嘗不是一個適當或適時的了斷,最大遺憾是「唔能夠喺呢個平權嚴冬同埋喺目下最艱難嘅日子,去繼續每星期陪伴大家耳邊『圍燼取暖』,讓大家覺得冇咁無力同孤單」。

節目意義令他堅持繼續做

梁兆輝又指,在節目播放17年來經歷過港台無數次改朝換代,期間曾多次想過放棄,但面前的好戰友主持人不離不棄,加上節目有很大意義,令他決定堅持繼續做,「做得幾耐就得幾耐。」最後他向聽眾指要鄭重說一句對不起,稱自己已盡力但只能守住這個節目17年。

梁兆輝(左)在節目結束後透露,最後一集節目的感言播出時被刪剪。(《自己人》FB直播截圖)

梁兆輝(左)在節目結束後透露,最後一集節目的感言播出時被刪剪。(《自己人》FB直播截圖)

Ad Block

透露節目尾聲感言遭刪剪

不過,梁兆輝在節目後透露節目最後一集並非直播,而是周五(28日)晚上錄音。他於社交網站直播笑稱,「港台我諗都唔係好信得過我哋做一次live嘅最後一次節目,點知你哋班嘢最尾嗰集講啲咩。」他稱,今個月初同時確診新型肺炎及接獲節目被腰斬的通知,形容兩者共通點是「條氣都唔順」

他又指出,節目尾聲的感言在播出時遭到刪剪,「我最尾話『其實節目與其去到今時今日,要苟延殘喘、變得非驢非馬、要作出更多妥協的話,其實若果要睇住《自己人》慢慢變質,今次呢個腰斬未嘗唔係對於《自己人》係一個適當或適時嘅了斷』,佢cut咗我前面幾句。」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受