Ad Block Ad Block
生活
2023-09-04 15:53:19

暫新戶外音樂會場地AQUALAND 頭炮樂隊KOLOR與Revery 重節奏炸爆水上樂園

分享:
生活

自稱老牌band友的KOLOR,話明戶外演出唔會留力。

香港海洋公園水上樂園與耀榮文化合作,在水上樂園門口廣場設置了一個全新的音樂會場地,名為「AQUALAND」。這個場地旨在推動本土音樂文化,為香港樂壇提供一個暫新表演場地,讓歌手可以近距離與樂迷互動和演出。

 

遊完水 睇日落 夜晚聽靚歌

首個音樂會《New Bomb》將於923日舉行,由樂隊KOLORRevery打頭陣,帶來震撼樂迷的精彩演出。AQUALAND可以容納約1,000名觀眾。門票價格為$480元,觀眾可加$200的價格購買水上樂園加音樂會套票,可以享受水上樂園五大特色主題區域,黃昏飽覽南區日落,晚上則欣賞動感十足的音樂會,真正全日wild day out

生活

Revery相信AQUALAND的誕生將有助於香港樂壇的發展。

KOLOR Revery認同AQUALAND有助樂壇發展

KOLOR的主音Sammy表示,他期待在這個新場地演出,希望更多本地新晉歌手能在此場地演出:「香港歌手做騷其實係好難嘅一件事,因為有啲場地實在太大,好難吸引投資者開騷,所以呢個場地對新晉歌手嚟講非常吸引,累積Live 經驗之餘,仲可以近距離接觸樂迷,慢慢去更大嘅場地開騷,咁先有進步嘅目標。」

Sammy 每次演出都非常投入,笑言呢次音樂會「唔留力」:「今次係戶外騷大家應該會超投入,如果大家夠high都想同大家玩『插水』,但其實今次主角係 Revery 我地呢啲『老牌樂隊』都要支持band友嘅。」

Ad Block

Revery主音Louis認同香港表演場地不足,令到band停滯不前,AQUALAND誕生,有助香港樂壇的進步:「好多本地樂隊、歌手都係默默耕耘,但係呢啲中小型場地真係唔多,AQUALAND係戶外嘅演出場地,真係好好feel,多謝主辦單位比機會我哋同樂迷狂歡,呢次屬於我哋嘅騷都等咗好耐,一定會不停練習唔會令大家失望。」

生活

想全日wild day out,可先暢遊水上樂園,再於晚到AQUALAND聽勁歌。

Klook.com
生活

《New Bomb》@AQUALAND海報。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受